برای دومین سال متوالی؛

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان ۳ مقام کشوری در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور را کسب کرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان ۳ مقام کشوری در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور را کسب کرد
کدخبر : 575361

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کسب ۳ مقام کشوری شامل “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور توسط روابط عمومی این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از برگزاری آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور» در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در محل وزارت نیرو با حضور مقام عالی وزارت نیرو، جمعی از معاونین وزارتخانه و مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی آب و برق کشور و همچنین با حضور مدیران روابط عمومی های سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: با اتمام ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت‌های  زیرمجموعه وزارت نیرو و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره  از مدیران برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور به صورت ویژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

لهونیان با تاکید بر اینکه روابط عمومی این شرکت در این دوره از جشنواره موفق به کسب “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” در سطح وزارت نیرو شد، بیان کرد: کسب این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران شرکت و البته تلاش، برنامه‌ریزی و همت والای حوزه روابط عمومی این شرکت بوده است.

وی در پایان به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمانها و  دستگاه های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود چرا که روابط عمومی ها همچون پل ارتباطی میان سازمان و مردم، همسو با منافع و اهداف سازمانی، علاوه بر وظیفه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست، صحیح و به موقع به شهروندان، دارای وظایف خطیری چون انجام فعالیت های پژوهشی و نظرسنجی، اجرای مجموعه فعالیت های فرهنگی، تولید محتوا و ارتباط صحیح با رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی،  را نیز عهده دار هستند.

گفتنی است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  در دوسال متوالی (۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) و سه سال متناوب (۱۳۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) موفق به کسب جایگاه های برتر در این جشنواره شده که سال گذشته نیز “۲ عنوان برتر” و “یک عنوان شایسته تقدیر” از سوی وزارت نیرو را کسب کرده است.

 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: