مسابقات فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان سرخ آبی با شعار حفاظت از آب و انرژی برگزار شد

مسابقات فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان سرخ آبی با شعار حفاظت از آب و انرژی برگزار شد
کدخبر : 579601

برنامه افتتاحیه "مسابقات فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان سرخ آبی" با حضور معاون پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و معاونان و مدیران ارشد وزارت نیرو با شعار حفاظت از آب و انرژی در محل ورزشگاه نیروگاه طرشت برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر احمد حیدری، معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو پیش از آغاز با تشکر از برگزار کنندگان این مسابقات، تشویق به صرفه جویی و حفاظت از منابع انرژی را بسیار مهم تلقی کرد.

IMG_20230531_163449

وی گفت در تابستان ۱۴۰۰ قطعی برق در منازل و صنایع شروع شد و تابستان سختی در کشور داشتیم. با برنامه ریزی جدی و اقدامات تخصصی و همراهی مردم، تابستان ۱۴۰۱ را به خوبی و با قطعی کمتر سپری کردیم و انشاالله امسال با فرهنگ سازی خوب و همراهی مردم تابستان بدون قطعی را سپری خواهیم کرد. 

دکتر حیدری با اشاره به افزایش پاداش ۲۰ برابری برای صرفه جویی آب و برق، این دو ماده را ضروری برای هر طرح و پروژه در امر ایجاد اشتغال و افزایش تولید دانست.

این مسابقات در دو روز سه شنبه ۱۰ خرداد بین تیم های استقلال و وزارت نیرو، تیم پرسپولیس و هنرمندان و روز چهارشنبه ۱۱ خرداد، با بازی فینال بین برندگان مسابقات روز قبل برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: