نجات مسافر در معرض مرگ توسط مامور قطار + فیلم

نجات مسافر در معرض مرگ توسط مامور قطار + فیلم
کدخبر : 572903

مسافری که به شکلی خطرناک میان شکاف بین سکو و قطار سقوط کرده بود توسط مسافران و مامور قطار نجات یافت.

کشور هند از جمله کشورهایی است که در ایستگاه های راه آهن آن حوادث زیادی رخ می دهد. ازدحام جمعیت از یک طرف و از طرف دیگر عجله مسافران برای سوار یا پیاده شدن به قطارها منجر به حوادث مختلف می شود. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین حوادث را در ایستگاه قطاری در ایالت بیهار (بهار) هند نشان می دهد.

در این حادثه یک مسافر مرد زمانی که سعی داشت سوار بر قطار  در حال حرکت شود بر اثر سقوط به داخل شکاف در وضعیت خطرناکی قرار گرفت. پس از این حادثه بلافاصله یکی از کارکنان ایستگاه قطار وارد عمل شد و به کمک سایر مسافران جان این مرد را نجات داد.

اداره راه آهن هند برای هشدار به مسافران در مورد وقوع حوادث مشابه این ویدئو را در تاریخ ۴ ژانویه در تویئتر منتشر کرد. این سازمان همچنین از وظیفه شناسی مامور خود نیز تشکر و قدردانی کرد.  این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران از اقدامات قهرمانانه مامور ایستگاه برای نجات جان این مسافر قدردانی کردند.

یکی از کاربران توئیتر در کامنتی برای ویدیو نوشت: «آفرین؟! تو کار بزرگی کردی. شما جان با ارزش یک نفر را نجات دادید.» کاربر دیگر نوشت: « ما تا کی می خواهیم این اقدامات اشتباه را تکرار کنیم. چرا برای سوار یا پیادهشدن از قطار این همه عجله داریم؟»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: