انفجار تلفن همراه هنگام تماس+ عکس

انفجار تلفن همراه هنگام تماس+ عکس
کدخبر : 573077

مرد هندوستانی در حال تماس با تلفن همراه بود که ناگهان موبایل در دست او منفجر شد.

 یک مرد اهل ایالت اوتار پرادش هند مدعی است که پس از انفجار تلفن همراهش در حین تماس دچار جراحت انگشت شده است. "هیمانشو"، یکی از اهالی روستای هیجامپور در امروه، به ANI هند گفت که این حادثه روز جمعه و زمانی رخ داد که او در حال تماس با تلفن همراهش بود.  

 هیمانشو در این باهر گفت: «من در حال تماس بودم که تلفن همراهم آتش گرفت. انگشت من در این حادثه زخمی شد.» این مرد جوان این موبایل را در تاریخ ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۲ خریداری کرده بود.

 در تصایری که این خبرگزاری هندی در حساب توئیتر خود منتشر کرده تصویر تلفن همراه این مرد جوان پس از وقوع انفجار را نشان می‌دهد. در این تصویر به نظر می‌رسد که انفجار باعث آسیب شدید به تلفن همراه هیمانشو شده است.

تلفن همراه

 هنوز مشخص نیست که آیا این مرد جوان در حال صحبت همزمان گوشی خود را شارژ می‌کرد یا خیر. اگرچه این حادثه نادر است، اما اولین مورد انفجار تلفن همراه نبود. در دسامبر ۲۰۱۹، یک پسر ۱۵ ساله در ساتنا، ایالت مادیا پرادش، پس از انفجار تلفنش در یک کلاس آنلاین مجروح شد. بر اساس گزارش ها، در ماه مارس همان سال نیز، یک گوشی کاملاً جدید در حالی که صاحب آن در حال سوار شدن بر اسکوتر بود، به سرنوشت مشابهی دچار شد.  

هنوز نام برند گوشی این مرد جوان اعلام نشده است. پیشتر انفجار تلفن همراه بدنام گلکسی نوت ۷ باعث شد تا سامسونگ میلیون‌ها دستگاه خود را فراخوان کند. آسیب فیزیکی به باتری می‌تواند ساختار شیمیایی آن را تغییر داده و منجر به اتصال کوتاه، گرم شدن بیش از حد و انفجار یا متورم شدن آن شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: