رپورتاژ آگهی/

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

معرفی تجهیزات هتلی رنوس
کدخبر : 565773

گروه رنوس تامین کننده تجهیزات هتلی با یک سبد متنوع از ملزومات هتلی، پوشش کف ، کالای خواب هتلی و حوله هتلی فعالیت می‌کنند. تلاش ما بر تامین نیازها و تجهیزات مراکز اقامتی و هتل ها است. گروه ما سریعترین تامین کننده تجهیزات هتل در ایران هستیم. تمرکز ما روی رضایت مهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به حساب می‌آید. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می کند.

برای خرید اقلام هتلی از رنوس کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات  آنها را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و  میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

09129533543

موکت هتلی

به موکت هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود. مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های موکت هتلی عبارتند از:

  • مقاوم و با دوام بودن: هتل یکی از مکان‌های پر تردد به شمار می‌آید. به همین دلیل کف پوش مورد استفاده در آن باید از مقاومت و طول عمر کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت موکت‌ها را پس از مدت کوتاهی باید تعویض کرد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مقاومت در برابر سایش، ضربه و اجسام سنگین بر اساس میزان تراکم و جنس الیاف مشخص می‌شود.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی: هر چند در حال حاضر موکت کاملا نسوز در بازار وجود ندارد اما موکت‌هایی با نام کند سوز وجود دارند که بایددر هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این موکت‌ها در صورت آتش سوزی از گسترش حریق جلوگیری می‌کنند و دود کمتری را تولید می‌کنند. قیمت این موکت‌ها نسبت به انواع موکت هتلی دیگر کمی بیشتر است.
  • سهولت در تمیزی: راه پله، راهرو و اتاق‌های هتل در معرض رفت و آمد زیاد بوده پس باید موکتی برای پوشاندن این بخش‌ها مورد استفاده قرار گیرد که به سادگی تمیز شود. مثلا موکت‌های گل برجسته و یا پرز بلند به هیچ عنوان برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب نیستند، زیرا به راحتی تمیز نمی‌شوند. همچنین باید به دوام آن در برابر شستشو و همچنین ثبات رنگ و کیفیت توجه زیادی شود.
  • رنگ مناسب: یکی از مواردی که در انتخاب موکت هتلی اهمیت است، داشتن رنگ مناسب این موکت‌ها می‌باشد. زیرا انتخاب رنگ موکت هتلی سلیقه ای نیست و باید متناسب با دکوراسیون باشد.

image002

 

لحاف هتلی

همیشه در هتل‌ها، نظم و آراستگی کالای خواب هتلی به چشم می‌خورد. اما این که چه چیز باعث این آراستگی و نظم شده است نیز برای بعضی افراد جای سوال است. استفاده از محصولات ساده، روشن با رنگ‌های خنثی در اتاق خواب باعث ایجاد آرامش و نظم می‌شود و همین کار باعث شده تا همیشه اتاق هتل برای ما بسیار چشم نواز باشد. بنابراین به لحاف‌های تک رنگ که معمولا یا رنگ خنثی دارند و یا رنگ روشن دارند، لحاف هتلی گفته می‌شود. لحاف‌های هتلی مناسبی برای هتل ها وجود دارد. این لحاف‌های هتلی در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌ها و همچنین با جنس‌های متفاوت نیز موجود است.  روتختی هتلی ساده، شیک و جذاب: از مهمترین ویژگی لحاف هتلی، که با عنوان روتختی هتلی هم شناخته می‌شود، باید به آن توجه کرد سادگی آن است. زیرا این سادگی نقطه شروع داشتن یک اتاق خواب مدرن و زیبا می‌باشد.

  1. لحاف هتلی، شستشوی آسان: یک کالای خواب مناسب، کالای خوابی است که بتوانید به راحتی آن را شسته و بارها مورد استفاده قرار دهید. همانطور که از نام آن پیداست، یکی از ویژگی‌های مهم لحاف هتلی، به دلیل ساختار و نوع دوخت آن، قابل شست وشو بودن آن است.
  2. راحتی لحاف هتلی: لحاف‌های هتلی بسیار راحت هستند به طوری که وقتی آن‌ها را روی خود میاندازید احساس بسیار خوب و راحت به شما دست می‌دهد.
  3. ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن لحاف هتلی: لحاف‌های هتلی ضد حساسیت و ضد آلرژی هستند. این لحاف‌ها برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند یا بیماری پوستی دارند بسیار مناسب است.
  4. مقاومت در برابر شستشوی مداوم: از آنجا که در هتل‌ها کالای خواب هتلی باید مداوم شستشو یا تعویض شود، یکی از مزایای این نوع لحاف‌ها این است که در برابر شستشوی مداوم رنگ و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

 

ا

بالش هتلی خود را از رنوس تهیه نمایید. 09129533543

 

هنگام خرید لحاف هتلی باید به چند نکته توجه نمود. این نکات شامل موارد زیر است:

  • الیاف بکار رفته در لحاف چه نوعی است.
  • کیفیت و مقاومت لحاف نیز حائز اهمیت است.
  • نوع پارچه بکار رفته در لحاف هتلی.
  • همچنین نوع دوخت لحاف برای هتل‌ها نکته بسیار مهم است.
  • رنگ لحاف هتلی باید سفید باشد.

بالش هتلی

بیشتر بالش‌های هتل با مواد ضد حساسیت ساخته می‌شوند. تأمین کنندگان بالش هتل اطمینان می‌دهند که بالش‌های لوکس آن‌ها از تست آلرژی عبور کرده و شانس کمتری برای ایجاد حساسیت در مهمانان هتل ایجاد می‌کند. این بالش‌های لوکس در مقایسه با بالش‌های معمولی عمر طولانی دارند. تامین کنندگان بالش هتل معتقدند که عمر بالش هتلی باید طولانی مدت باشد و مهمانان هتل نگران این نباشند که بالش هتل به راحتی پاره شود. هتل‌ها کالای خواب ملحفه‌ای خود را از جمله بالش، ملحفه، روبالشی و روکش لحاف هتلی را به طور مرتب شستشو می‌کنند. بسته به نوع بالش‌های مورد استفاده، آن‌ها معمولاً بین هر اقامت مهمان آنها را برای رعایت استانداردهای بهداشتی شستشو می دهند و به مهمانان خود نوید محیطی تازه و تمیز را می‌دهند. بالش‌های هتلی مزایا و ویژگی‌هایی دارند که از جمله مزایای بالش هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آنتی باکتریال باشد و از الیاف ضد آلرژی و حساسیت پر شده باشند.
  • انعطاف پذیر و نرم راحت باشند.
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد تهیه شده باشند.
  • رویه نخی با کیفیت و قابل شست شو داشته باشند.
  • حرکت آسان زیر سر و گردن داشته و باعث کاهش گردن درد تا حد زیاد می‌باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: