رپورتاژ آگهی/

چگونه در بازار فارکس سرمایه گذاری کنیم و به استقلال مالی برسیم؟

چگونه در بازار فارکس سرمایه گذاری کنیم و به استقلال مالی برسیم؟
کدخبر : 583128

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه برخی از سرمایه گذاران، همواره در حال سودکردن هستند، در حالی که دیگران دائما در حال ضرر کردن و تجربه ی شکست در بازارهای مالی هستند؟ پاسخ اغلب در در اختیار داشتن یک دانش اصولی و به روز نهفته است. امروز، برخی از این حقایق را با شما در میان می گذاریم، حقایقی که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نمی خواهند شما بدانید.

پس پیشنهاد می شود حتما تا آخر مقاله همراه ما باشید تا چیزی را از دست ندهید.

 

چرا اکثر معامله گران شکست می خورند؟

آیا می دانستید که بیش از ۸۵ درصد از معامله گران خرد فارکس، در نهایت ضرر می کنند؟ بدون شک، این موضوع به دلیل عدم آموزش اصولی و به روز و استراتژی های سرمایه گذاری بسیار ضعیف و منسوخ شده است. حالا تصور کنید که شما هم بخشی از این درصد بودید!!! می توانید تصور کنید که شکست های بزرگ و از دست دادن سرمایه ای که سال ها، برای آن تلاش کرده اید، چقدر می تواند ترسناک و ناامید کننده باشد؟ آیا می خواهید ریسک کنید که بخشی از این آمار باشید؟

آموزش صفر تا صد فارکس

 

آنچه به شما نمی گویند: هزینه هایی فراتر از سرمایه گذاری

بازار های مالی علاوه بر این که می توانند ثروت های زیادی را نصیب معامله گران حرفه ای کند، بسیار پیچیده هستند و ریسک سرمایه گذاری در آن ها زیاد است. یک حرکت اشتباه نه تنها می تواند منجر به از دست دادن پول و سرمایه گذاری شما شود، بلکه می تواند از طریق روحی، شما را با چالش هایی مواجه کند. بدون آموزش صحیح که بر اساس علم روز دنیا باشد، این ضرر ها می توانند، به سرعت از کنترل خارج شوند.

 

شرکت در دوره های آموزشی به روز و قدرتمند

دوره فارکس

بدون شک اگر قصد دارید آموزش صفر تا صد فارکس را ببینید، باید بسیار مراقب باشید!!! زیرا هنگامی در ابتدای راه هستید، اگر در یک دوره آموزشی منسوخ شده شرکت کنید که هیچ ارزشی را به شما انتقال نمی دهد، می تواند ظرف ذهن شما را پر کند و در آینده به شدت به مشکل بخورید. چون ذهن شما دیگر به راحتی نمی تواند مطالب نوین و روز دنیا را جذب کند که می تواند باعث ضرر های بزرگ و ناامیدی شدید شما شود!!! پس بهترین راه حل است این است که از ابتدا ذهن خود را با منابع اصولی، تست شده و به روز کنید که مطمئن شوید چیز های زیادی بدست آورده اید. همچنین می تواند یک دید روشن و منحصر به فرد نسبت به بازار های مالی، به خصوص بازار فارکس به شما انتقال دهد که موفقیت شما را در فارکس تضمین می کند.

در حال حاضر دوره های منسوخ شده و قدیمی زیادی وجود دارد که قطعا با آن ها مواجه شده اید. یکی از مدرن ترین و جدید ترین دوره های آموزشی، که این روز ها افراد زیادی از کیفیت و سرفصل های آن، در رسانه های مختلف، صحبت می کنند، دوره آموزش فارکس گروه مالی آرادفین است. گروه مالی آرادفین، در حال حاضر شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی و ربات های معامله گر در ایران است. این شرکت به تازگی ادعا کرده است که استراتژی های ارائه شده، همگی از کار افتاده اند زیرا به سادگی توسط بانک ها و بازارگردان ها رصد می شوند!!! همچنین سودآوری این استراتژی ها، با انجام تست های مختلف تضمین نشده است، برای همین، با این که افراد در بازار فارکس، آموزش های زیادی می بینند، باز هم نمی توانند به سودآوری برسند و در نهایت این بازار را با ضرر های بزرگ ترک می کنند. عدم کارایی استراتژی های منسوخ شده در فرصت های از دست رفته، چقدر برای شما هزینه خواهند داشت؟

پس حتما توجه داشته باشید که اگر به دنبال یک آموزش فارکس از صفر تا صد هستید، حتما به سراغ بهترین آن بروید که بتوانید با موفقیت، به استقلال مالی که آرزوی آن را می کردید دست پیدا کنید.

 

انقلاب در بازار های مالی با ظهور معاملات الگوریتمی

در این دنیای مالی که به سرعت در حال تغییر است، هر روز تکنیک های جدیدی در حال ظهور هستند. اگر بتوانید حرکات بازار را پیش بینی کنید و بر اساس آن استراتژی داشته باشید چه؟ اینجاست که معاملات الگوریتمی وارد می شود. تا سال 2022، بیش از 85 درصد معاملات فارکس، توسط معاملات الگوریتمی و انواع ربات های معامله گر انجام می شد. هنوز به این فکر می کنید که این کار را به روش قدیمی انجام دهید؟ و آیا در مورد ربات فارکس چیزی شنیدید؟ این یک داستان علمی تخیلی نیست، بلکه آینده دنیای سرمایه گذاری است.

تصور کنید یک ربات معامله گر در اختیار دارید که به صورت شبانه روزی تمام اطلاعات بازار را تحلیل و بررسی می کند و بر اساس آن فرصت های معاملاتی تضمین شده و سودآور را شناسایی می کند و از آن ها پول در می آورد، مانند یک ماشین چاپ پول!!

امروزه قطعا راجب ربات های معامله گر و انواع اکسپرت فارکس شنیده اید که می تواند سرمایه گذاری های پر سودتری را برای ما به ارمغان بیاورند.

 

استفاده از تکنیک نوسان گیری برای سودآوری بیشتر در فارکس

دوره آموزش فارکس

نوسان گیری یک استراتژی معاملاتی پرطرفدار و سریع در بازار فارکس است که با اجرای تعداد زیادی معاملات کوچک در طول روز مشخص می شود. هدف اصلی ثبت نوسانات جزئی قیمت ارز است. در حالی که ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد، اسکالپینگ نیاز به درک دقیق حرکات بازار، توانایی های تصمیم گیری سریع و زمان بندی بی عیب و نقص دارد. برای تسلط بر این هنر، بسیاری از معامله گران به یک دوره نوسان گیری روی می آورند. چنین دوره هایی، بینش هایی را در مورد تکنیک های موثر، مدیریت ریسک و ابزارهای ضروری برای تصمیم گیری سریع و در عین حال آگاهانه ارائه می دهند. معامله گران با صرف زمان در یک دوره نوسان گیری اصولی و به روز، خود را برای به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن مشکلات احتمالی در این رویکرد معاملاتی با فرکانس بالا مجهز می کنند.

 

آیا آماده سرمایه گذاری در فارکس برای استقلال مالی خود هستید؟

تجارت فارکس، مسیر استقلال مالی را به شما ارائه می دهد. اما، بدون راهنمایی صحیح و به روز، به راحتی می توان از مسیر منحرف شد. به یاد داشته باشید، این در مورد ریسک کردن نیست، بلکه در مورد یک تصمیم گیری آگاهانه است.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  شما و اقتصاد در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: