رپورتاژ آگهی:

راهنمای خرید مستقیم فرش کاشان به قیمت کارخانه

راهنمای خرید مستقیم فرش کاشان به قیمت کارخانه
کدخبر : 583414

قیمت فرش 9 متری 700 شانه وینتیج با فرش 9 متری 700 شانه ماشینی متفاوت است. شاید از خودتان بپرسید که چرا این تفاوت قیمت­ها وجود دارند؟ چگونه و از کجا می­توان چنین کالایی را به قیمت کارخانه و با کیفیت مناسب خریداری کرد؟

هر فرش براساس سبک و روش بافت متفاوت است و در نوع خود خاص هستند. جهت داشتن خریدی خوب با قیمتی مناسب بهتر است فرش و قالی را از نمایندگی یا خود کارخانه خریداری کنید تا مشکلی در فرآیند خرید نداشته باشید.

انواع فرش­ها

در صنعت فرش­بافی انواع مختلفی از فرش­ها تعریف شده­اند. هر فرش از نظر عوامل متعددی مانند نوع بافت، جنس، سبک و طرح به انواع مختلف تقسیم­بندی می­شند. گفتنی است که براساس همین عوامل، کف­پوش­ها قیمت­گذاری می­شوند. برای مثال قیمت فرش 9 متری 700 شانه سبک وینتیج با فرش گبه ماشینی کاملا متفاوت است.

در حالت کلی البته باید گفت که هر فرش براساس روش بافت به ۲ دسته کلی تقسیم می­شوند. این ۲ دسته عبارت­اند از: فرش دست­بافت و ماشینی که هر کدام در سبک بافت کاملا از هم متمایز هستند.

فرش دست­­بافت

همان­طور که از اسم آن مشخص است، این نوع توسط دست و بدون دخالت ماشین و روش­های صنعتی بافته می­شود. افرادی با توانایی و استعداد بالا پشت ‌دار­ قالی می­نشینند و به­صورت گره‌به‌گره و همه آن را با دست می­بافند تا فرشی زیبا خلق شود.

فرش ماشینی

به­واسطه ماشین­آلات این فرش­ها به­صورت صنعتی بافته می­شوند و نیروی انسانی چندان در آن دخیل نیست. فرش­های ماشینی در طرح­های مختلف در بازار وجود دارند و سبک­های متفاوتی را به خریدار نشان می­دهند. با توجه به اهمیت دانستن مناسب­ترین قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه و قیمت سایر فرش­های ماشینی بهتر است از سایت و کارخانه­های معتبری خرید کنید.

فرش کهنه­نما

فرش وینتیج یا کهنه­نما از دسته فرش­هایی است که ممکن است جدید بافته شده باشند و طرحی قدیمی و پاخورده داشته باشند. عمر طولانی و جذابیت این دسته باعث شده که هوادار زیادی داشته باشد و توجه زیادی را به خود جلب کند.

گبه

گبه نوعی فرش است که از خانواده قالی حساب شده و از نخ و پرز­های بلندتری ساخته شده است. طرح­های آنها معمولا ساخته ذهن بافنده بوده و تعداد پود­ها نیز نسبت به فرش بیش­تر است. این فرش­ها به اسم عشایری نیز شناخته می­شود.

مدل­های مختلف فرش

فرش­ها در هر سبک، طرح و بافتی در مدل­های گوناگونی وجود دارند که هرکدام جذابیت و ویژگی­هایی منحصر به فرد دارند. هر فرش داستانی شگفت‌انگیز برای گفتن دارد و دل هر خریداری را به لرزه می­اندازد. اگر قصد خرید و انتخاب این دسته از کالاها را دارید بهتر است ابتدا با مدل و سبک­های مختلف آشنا شوید.

همچنین گفتنی است که با توجه به گوناگونی فرش­ها در سبک و طرح­های مختلف بهتر است که قبل از انجام خرید خود به­خوبی از سبک و طراحی داخلی منزل خود آگاه شوید تا خریدی بدون مشکل داشته باشید. در ادامه به تعدادی از فرش­های جدید با طراحی­های زیبا می­پردازیم و به شما جدیدترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

فرش 700 شانه افشان دودی

این فرش 700 شانه با تراکم 2550 با کیفیت عالی در رنگ­بندی مدرن و جذاب به­همراه گل­های برجسته از جدیدترین­های فرش کاشان است که معرفی شده است. این فرش ماشینی بدون پرزدهی و حساسیت بوده و با نقشه­ای فوق­العاده زیبا و خاص، جذابیتی منحصربه‌فرد به فضای داخلی خانه می­بخشد.

قیمت فرش 9 متری 700 شانه با توجه به شیوه بافت و جنس با سایر اجناس تفاوت داشته و با قیمتی مناسب می­توان آن را تهیه نمود. برای اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت کارخانه خود فرش بروید تا از اطلاعاتی مانند سایز و قیمت­های کارخانه آن به­خوبی مطلع شوید.

فرش 700 شانه طرح ویکتوریا دودی

این زمین­گستر 700 شانه طرح ویکتوریا با ظرافت و زیبایی از بهترین­ و جدیدترین مدل فرش پذیرایی شمرده شده است. از دیگر ویژگی­ها باید به ضدحساسیت بودن آن اشاره کرد و به­هیچ­وجه در این فرش از مواد حساسیت­زا استفاده نشده است. همچنین این محصول بدون پرزدهی بوده و با طرح جذاب خود چشم هر خریداری را به خود جلب می‌کند.

قیمت فرش 9 متری 700 شانه با قیمت فرش ۱۲متری و 6 متری آن متفاوت بوده و در حدود 6000000 تومان تا 12500000 تومان قیمت دارد. در نتیجه باید گفت که هزینه و ارزش این محصول نه­تنها براساس جنس و سبک بافت تعریف شده بلکه اندازه و تعداد شانه نیز در مقدار هزینه تا حدی تأثیرگذار است.

فرش نقشه کژال سرمه­ای

فرش نقشه کژال سرمه­ای از دیگر جدیدترین مدل به­شمار رفته و با نخ اکرولیک به‌کار رفته در آن با ریزبافتی مشخصی به دست خریدار سپرده می­شود. همراه با ویژگی ضدحساسیت بودن این فرش باید اضافه کرد که نخ به­کار رفته در این محصول باعث دیرتر کثیف شدن آن می­شود.

فرش نقشه جدید گلاریس سرمه­ای

این فرش همراه با نقشه جذاب و منحصربه­فرد خود توانسته است به­عنوان جدیدترین و زیباترین فرش خود را نشان بدهد و به­زیبایی به چشم خریدار بیاید. نقشه زیبای این فرش سرمه ­ای و با نخ اکرولیک جهت بالا بردن کیفیت تولید شده است. همچنین باید اضافه کرد که ریزبافت بودن این فرش از بهترین ویژگی­های آن شمرده می­شود.

راهنمایی خرید فرش

جهت خرید فرش دل­خواه خود بهتر است مستقیم از خود کارخانه خرید خود را انجام دهید. اگر می‌خواهید با قیمتی مناسب فرش و قالی مورد نظر خود را تهیه کنید و از قیمت فرش 9 متری 700 شانه با خبر شوید می­توانید به سایت کارخانه مراجعه کنید تا بتوانید به­راحتی و با قیمت کارخانه خرید کنید.

کارخانه فرش کاشان با جدیدترین و دل­رباترین فرش­ها به همه خریداران پیشنهاد می­شود. با وارد شدن به سایت این کارخانه شما به‌راحتی می­توانید از خدمات آن­ها بهره­مند شوید و محصولی با کیفیت بالا و عالی دریافت کنید.

جمع­بندی

خرید فرش جهت زیباسازی فضای داخلی هر خانه کاملا مهم بوده و هر خانواده­ای به‌دنبال بهترین­ و مناسب­ترین قیمت فرش 9 متری 700 شانه و فرش­های دیگر با شانه­های بیشتر یا کمتر و اندازه­ای متفاوت می­گردند. در کنار در نظر گرفتن سایز و تعداد شانه باید توجه داشت هر فرش به چندین دسته و چندین مدل تقسیم می­شود.

برای خریدی مطمئن از کارخانه­ای مطمئن، باید همیشه سبک فضای داخلی خانه خود را در نظر بگیرید. به ­این ­ترتیب و با دقت بر سبک مورد علاقه خود می­توانید فرشی مناسب با سلیقه شخصی خود را تهیه و به زیبایی خانه خود اضافه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: