رپورتاژ آگهی/

معرفی خودروهای وارداتی گروه بهمن (BM Cars)

معرفی خودروهای وارداتی گروه بهمن (BM Cars)
کدخبر : 584012

بهمن موتور یکی از خوشنام‌ترین خودروسازان ایران است، که تاکنون محصولات باکیفیت و محبوبی مانند انواع مدل‌های مزدا، وانت کارا، کاپرا، ون اینرودز، کامیون‌های فاو، دیگنیتی، فیدلیتی و ... را عرضه کرده است. بهمن موتور در کنار عرضه این محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات مورد نیاز آن‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

بهمن موتور یکی از خوشنام‌ترین خودروسازان ایران است، که تاکنون محصولات باکیفیت و محبوبی مانند انواع مدل‌های مزدا، وانت کارا، کاپرا، ون اینرودز، کامیون‌های فاو، دیگنیتی، فیدلیتی و ... را عرضه کرده است. بهمن موتور در کنار عرضه این محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات مورد نیاز آن‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

این شرکت همیشه سعی داشته تا به روزترین و باکیفیت‌ترین محصولات را برای مشتریان ایرانی برگزیند تا رضایت آن‌ها را جلب کند. اکنون نیز با آزاد شدن واردات خودرو ، گروه بهمن پیش‌قدم شده است تا بهترین خودروهای چینی را به ایران بیاورد. این شرکت برای بهبود روند واردات خودروها و ارائه آن‌ها به مشتریان، برندی را با نام «بی‌ ام کارز» تاسیس کرده تا خودروهای وارداتی را تحت آن عرضه کند. مشتریان می‌توانند برای بازدید از محصولات وارداتی بی‌ ام‌ کارز به شوروم این شرکت، واقع در مجموعه ایران مال، مراجعه کنند. قیمت این خودروها هنوز مشخص نیست، اما با نگاهی به صفحه قیمت ماشین در باما و مقایسه محصولات بی ام کارز با سایر خودروهای چینی، می‌توان قیمتی میلیاردی برای آن‌ها پیش‌بینی کرد.

بی‌ ام کارز، خودروهایی را از برندهای معتبر ام جی، KG ( سانگ یانگ سابق)، هونگچی، هاوال و بستیون وارد می‌کند که همه آن‌ها قابل بازدید خواهند بود.

هونگچی E-QM۵

این خودرو یک سدان الکتریکی از زیر برند لوکس شرکت فاو است که به تازگی در شوروم بی ام کارز نمایش داده شده است. برند لوکس هونگچی، خودروهای باکیفیتی می‌سازد و تاکنون محصولات آن در کشورمان عرضه نشده است. پلتفرم E-QM۵ با مدل H۵ یکسان بوده و طراحی متفاوتی دارد. این سدان برقی نخستین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. بی ام کارز قصد دارد تا هونگچی مدل H۵ را نیز در ایران عرضه کند.

کابین خودرو از طراحی سبک مینیمال و ساده پیروی کرده و تا حد ممکن دکمه‌های فیزیکی حذف شده‌اند. امکانات رفاهی آن شامل سنسور نور، سنسور باران، پد شارژ وایرلس، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سیستم استارت و ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز هوشمند اتوماتیک، تریم های رنگی متفاوت و… است.

خروجی این خودرو الکتریکی به 188 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. برد حرکتی آن در حالت شارژ کامل برابر 430 کیلومتر است. برای شارژ شدن از 20 تا 80 درصد باتری هونگچی E-QM5 تنها 30 دقیقه زمان لازم است.

دانگ فنگ فنگون E5

این شاسی‌بلند چینی 7 نفره نیز به تازگی وارد شوروم بی ام کارز شده و از موتور هیبریدی بهره‌مند است. چراغ‌‌های جلو و عقب آن به صورت پیوسته و یکپارچه طراحی شده است.

موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی آن با یک موتور الکتریکی همراه شده است. خروجی پیشرانه بنزینی برابر 108 اسب‌بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور و خروجی موتور برقی برابر 176 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو از پک باتری 19.4 کیلووات ساعتی بهره‌مند شده که برد آن در حالت تمام الکتریکی برابر 94 کیلومتر است. برد ترکیبی آن هم 1100 کیلومتر است. باتری ‌های فنگون E5 را می‌توان با برقی شهری شارژ کرد.

گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کلاستر دیجیتالی، سقف پانوراما، رادار خطی، رادار نقطه کور، کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم چرمی داخلی، قطعات دکوراتیو طرح چوب و… از تجهیزات این شاسی بلند است.

بستیون تی 77

بستیون یکی از زیرمجموعه‌های گروه فاو چین است که قبلا بسترن نام داشت. محصولات بسترن قبلا به صورت مونتاژی توسط بهمن موتور عرضه شده بودند. بهمن موتور کراس‌اور جدید بستیون تی 77 را برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی کرد و اکنون نیز در شوروم بی ام کارز برای بازدید حضور دارد. بستیون تی 77 بی ام کارز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 167 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی تولید شده توسط این پیشرلنه از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود.

بستیون تی 77 بی ام کارز، جدیدترین نسخه عرضه شده و فیس لیفت آن در بازار چین نیست و نسخه قدیمی‌تر وارد کشور شده است.

تجهیزات این کراس اور عبارتند از هشدار نقاط کور، کنترل حرکت خودرو در بین خطوط، تابلو خوان علائم رانندگی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اظطراری، سانروف پانوراما، استارت دکمه‌ای، کی‌لس، نمایشگر دیجیتال صفحه کیلومتر،صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، خروجی تهویه برای ردیف دوم و ... .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: