رپورتاژ آگهی/

با رستوران های معروف زنجان ‌آشنا شوید

با رستوران های معروف زنجان ‌آشنا شوید
کدخبر : 588294

در دل زنجان؛ شهری که همواره با عطر و طعم‌های بی‌نظیرش می‌درخشد، رستوران‌هایی پا به عرصه گذاشته‌اند که هر کدام با تنوعی از غذاهای سنتی و مدرن، میزبان دورهمی‌های شما خواهند بود. در این مقاله با معرفی این اماکن، به شما کمک خواهیم کرد تا به تجربه طعم های لذیذ ایرانی در بهترین رستوران های زنجان دست پیدا کنید. این رستوران‌ها، بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال لذت‌بردن از غذا در بهترین سطح هستند.

در این مقاله، در کنار معرفی رستوران‌های برتر و لوکس زنجان، امکانات کافه رستوران‌ها و رستوران‌های سنتی این شهر را نیز به شما ارائه داده‌ایم. با انتخاب هر کدام از این رستوران‌ها، بی‌شک لحظات خاطره‌انگیزی در شهر زنجان تجربه خواهید کرد.

 

رستوران‌های سنتی زنجان

در کوچه‌باغ‌های قدیمی زنجان، جایی که دیواره‌های سنگی و پنجره‌های سنتی حکایت از تاریخ گذشته را دارند، رستوران‌های سنتی دعوت‌نامه‌ای برای شما گذاشته‌اند. این رستوران‌ها با طعم‌هایی دلپذیر و به یادماندنی، غذاهایی را سرو می‌کنند که هر لقمه‌اش، طعمی از خاطرات گذشته را به زبان می‌آورد.

در رستوران‌های سنتی زنجان، می‌توانید با صرف وعده غذای سنتی دلچسب، خاطرات قدیمی را در کنار خانواده و دوستان خود زنده کنید. خاطراتی که با گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده‌اند و به لطف رستوران‌های سنتی زنجان، از قالب قدیمی خود سر بیرون می‌آورند.

در رستوران‌های سنتی، دیزی‌های داغ و کباب‌های دودی، آش‌های سنتی و املت‌های خوش‌طعم، انتظار شما را می‌کشند. نان گرم، سبزی تازه و دیگر مخلفات همراه املت‌های صبحانه، بهترین لحظات را برای شما به ارمغان خواهند آورد. دکوراسیون منحصربه‌فرد و موسیقی گرم و ملایمی که پخش می‌شود، فضای آرامبخش و شادی را برای شما فراهم می‌آورد. در ادامه به برخی از رستوران‌های سنتی زنجان اشاره می‌کنیم.

 

رستوران سنتی مشاهیر

اگر به محیط‌های سنتی علاقه‌مند هستید و دوست دارید غذای مورد علاقه خود را در فضاهای قدیمی سرو کنید، رستوران مشاهیر گزینه خوبی است. این رستوران از رستوران‌ های معروف زنجان است که دکور جذابی دارد؛ به طوری که در همان لحظه ورود شما را شیفته خود می‌کند. منوی متنوع و بوی خوش این غذاها، یاد گذشته را برای شما تداعی می‌کند.

شاید برای شما سخت باشد تا از بین غذاهای متفاوت و خوش‌رنگ و لعاب این رستوران، یکی را انتخاب کنید. در این رستوران، این امکان را خواهید داشت تا غذاهای سنتی مانند دیزی گوسفندی، کوفته زنجانی، چلو فسنجان، چلوخورشت قورمه سبزی، چلوخورشت قیمه سیب‌زمینی، چلو ماهی قزل‌آلا و چلوگوشت را سفارش دهید. لذت خوردن غذاهای سنتی را در رستوران مشاهیر زنجان تجربه کنید. جدیدترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی در این رستوران سرو خواهد شد.

یکی از معروفترین غذاهای رستوران سنتی مشاهیر، چلوکباب‌های آن است که اگر فقط یکبار آن را صرف کنید، برای همیشه عاشق آن می‌شوید. کوبیده نگینی، کوبیده زعفرانی، جوجه‌کباب، وزیری، بختیاری، کاسه کباب مخصوص، برگ ممتاز، سلطانی و شیشلیک از جمله غذاهایی است که در منوی رستوران وجود دارند. رستوران سنتی مشاهیر با ارائه انواع غذاهای سنتی و باکیفیت و دکدو جذاب، آماده میزبانی از میهمانان عزیز است.

 

رستوران سنتی زرتشت

D:\1cfc3311-5160-4d89-9bfb-97f9138b93f3-840x560.jpg

 

در گروه رستوران‌های سنتی زنجان، با یکی دیگر از بهترین آن‌‌ها آشنا می‌شوید که در سال ۱۳۸۸ در محله مشکی این شهر آغاز به کار کرد. در این رستوران، سالنی با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که با امکانات عالی و به‌روز، از مسافران و گردشگران به خوبی پذیرایی می‌کند.

برنج‌، از غذاهای معروف رستوران زرتشت است که با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود. صرف این غذای ساده که آمیخته‌ای از کره محلی و گوشت گوسفندی است، خاطره خوشی از شهر زنجان را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

در کنار غذای سنتی برنج، رستوران زرتشت، انواع کباب را با طعم‌های مختلف سرو می‌کند. از منوی متنوع و مفصل این رستوران، کوبیده زعفرانی، لقمه زعفرانی، لقمه کاردی، لقمه نگین‌دار، بختیاری، سلطانی، هاشمی، فیله گوساله مخصوص، برگ گوساله مخصوص، جوجه مخصوص و جوجه با استخوان، ماهیچه گوساله، زرشک‌پلو با مرغ و ماهی قزل‌آلا کبابی را می‌توانید سفارش دهید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که پیش‌غذای رستوران را صرف می‌کنید، باید به شما بگوئیم که رستوران زرتشت، پیش‌غذاهای خوشمزه‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این رستوران، کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی، سوپ قارچ و مرغ مخصوص و سوپ جو به عنوان پیش‌غذا به شما ارائه می‌شود.

 

رستوران سنتی آتا

یکی دیگر از رستوران های معروف زنجان که در ارائه خدمت به مشتریان عزیز، گام‌های استواری برداشته است،‌ رستوران سنتی آتا است. فضای سنتی و ارائه غذاهای سنتی ایرانی، یکی از دلایل جذب گردشگران به این رستوران است. اگر وارد این رستوران شوید، طراحی هوشمندانه، محیط سنتی و منوی مفصل و متنوع آن، شما را برای همیشه از مشتریان پروپاقرص خود خواهد کرد.

در رستوران آتا زنجان؛ علاوه بر سرو غذاهای سنتی و محلی این شهر، امکان شنیدن موسیقی زنده را نیز خواهید داشت. خوردن یک وعده غذایی همراه با پخش موسیقی، آرامش عجیبی به شما دست خواهد داد که غیر قابل توصیف خواهد بود. این رستوران با ارائه غذاهایی مانند کباب‌های متنوع، خورشت‌های سنتی و دیگر غذاهای محلی، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ طعم‌های اصیل و خوشمزه هستند.

در کنار غذاهای خوشمزه و باکیفیت رستوران آتا،‌ از خدمت‌رسانی کارکنان تلاشگر آن، بهره‌مند خواهید شد. با این توصیف، دیگر منتظر نباشید! خود را برای تجربه لحظات خاطره‌انگیز در یک رستوران اصیل زنجانی که در خیابان اشراق واقع شده، آماده کنید. رستوران آتا،‌ بی‌صبرانه منتظر قدوم شما گردشگران محترمی است که می‌خواهید یک وعده غذایی دلچسب را در محلی سنتی همراه با پخش موسیقی صرف کنید.

 

رستوران سنتی حاج داداش زنجان

D:\0bf740a9-51c1-4a04-b70c-fafb196ee860-840x560.jpg

گشت‌وگذار در خیابان فردوسی زنجان، خالی از لطف نیست؛ چرا که با رستوران سنتی حاج داداش روبه‌رو خواهید شد. این رستوران، معماری جذاب و جالبی دارد که بیش از منوی غذایی، شما را شیفته خود خواهد کرد.

رستوران حاج داداش، در واقع حمام سنتی است که در دوره قاجاریه ساخته شده و یکی از بناهای تاریخی شهر زنجان محسوب می‌شود. نمای حمام که با کاشی‌های زرد،‌ آبی و فیروزه‌ای مزین شده، جلوه زیبایی به رستوران بخشیده است.

منوی رستوران حاج داداش،‌ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از جمله کوبیده، جوجه، برگ، برگ باکویی، شیشلیک، هاشمی، بختیاری، وزیری و سلطانی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. رستوران حاج داداش، در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. با انتخاب رستوران حاج داداش زنجان، شانس این را خواهید داشت که بر روی تخت‌های سنتی، میز و صندلی‌های رنگی همراه با ظروف سنتی یک وعده غذایی را میل کنید.

اگر به زنجان رفته‌اید و می‌خواهید در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، سری هم به رستوران‌های شهر بزنید، رستوران حاج داداش می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب شود. با انتخاب این رستوران، با یک تیر دو نشان خواهید زد. هم از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دیدن می‌کنید و هم از خوردن غذاهای سنتی زنجان بهره‌مند می‌شوید.

 

رستوران سنتی کاروانسرا سنگی

آیا تا به حال تجربه خوردن غذا در یک کاروانسرا را داشته‌اید؟ آیا دوست دارید در مکانی غذای خود را صرف کنید که زمانی، محل رفت‌و‌آمد عده بسیاری از مردم گذشته بوده است؟ مکانی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، رستوران سنتی کاروانسرا نام دارد که در شهر زنجان واقع شده است. این رستوران، داستان‌های تلخ‌ و شیرین زیادی را در خود جای داده است.

اگر شما هم شیفته رفتن به رستوران کاروانسرا سنگی زنجان شده‌اید و می‌خواهید قبل از رفتن، اطلاعاتی از آن داشته باشید، ما به شما کمک خواهیم کرد. دلیل نامگذاری این رستوران به سنگی، استفاده از سنگ‌های متنوع در ساخت آن بوده است.

رستوران سنتی کاروانسرا،‌ در سال ۱۳۷۷ به ثبت آثار ملی رسید و تاکنون بیش از ۲۰۰ سال است که از آن به عنوان رستوران استفاده می‌شود. سقف رستوران از نوع قوسی و به سبک چهارایوانی ساخته شده است.

در داخل رستوران، حجره‌های زیادی وجود دارد. جالب است بدانید که همگی این حجره‌ها در یک طبقه جای گرفته‌اند. در این رستوران، انواع غذاهای محلی و سنتی را بر روی فرش‌هایی سنتی و قدیمی صرف خواهید کرد. دیزی، کباب ها، خورشت ها، زرشک پلو با مرغ و انواع نوشیدنی را در این رستوران نوش جان خواهید کرد.

 

کافه رستوران‌ های معروف زنجان

در شهر زنجان، تلفیق تاریخ و مدرنیته، کافه رستوران‌ها را پدید آورد که فضای دنج و آرامی دارند. این کافه‌ها،‌ ترکیبی از عناصری است که ما را به دنیایی متفاوت می‌برند. وقتی وارد یک کافه رستوران می‌شوید، گویا به خانه بازگشته‌اید، خانه‌ای که پیشرفته، رنگارنگ و هیجان‌انگیز است. از طراحی داخلی کافه گرفته تا لوازم مدرنیته آن، هر کدام به نحوی، آرامش را به شما تزریق خواهند کرد. همه چیز با جزئیات در کافه رستوران‌های زنجان به شما ارائه می‌شود.

محیط‌های باصفای کافه رستوران، روح شما را جلا می‌دهد و آرامش وصف‌ناپذیری به شما هدیه می‌کند. این مکان، گزینه ایده‌آلی است تا یک فنجان قهوه داغ را در کنار دوستان خود نوش جان کنید. در ادامه این بخش، به معرفی تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت. هر کدام از این کافه رستوران‌ها، مشتریان پروپاقرص خود را دارند که می‌توانند بهترین سفارش‌ها را ارائه دهند.

 

کافه رستوران بابیلون زنجان

D:\3-4.jpg

اگر می‌خواهید به رستوران‌گردی‌های خود تنوعی اساسی بدهید، کافه رستوران بابیلون در ورودی شرقی زنجان گزینه‌ مناسبی است. در این کافه، هر آنچه که از یک کافه رستوران مدرن انتظار دارید، فراهم شده است. در این کافه، امکان سفارش انواع نوشیدنی و غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را خواهید داشت. اگر به غذاهای فست‌‌فودی علاقه دارید، انواع پیتزا، پاستا، لازانیا، استیک، مرغ‌سوخاری، سیب‌زمینی و چیکن در کافه رستوران بابیلون انتظار شما را می‌کشند.

کافه رستوران بابیلون به دلیل داشتن فضایی جدیدتر و مدرن‌تر، قیمت‌های غذایی بالاتری نسبت به دیگر رستوران‌های این شهر ارائه می‌دهد؛ اما مطمئن باشید با همان یک وعده، عاشق غذاهای خوش‌طعم آن خواهید شد. این کافه بر کیفیت محصولات خود تأکید دارد و با محیطی متفاوت در خدمت مشتریان است. فضای مدرن این کافه رستوران، مناسب افرادی است که مشکلی در پرداخت هزینه بالا ندارند.

در این رستوران، غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را تجربه خواهید کرد. از خوردن غذاهای ترک، پیش‌غذا و اسموتی‌های خوشمزه این کافه رستوران، سیر نخواهید شد. منوی کافه شامل انواع کیک تولد، صبحانه، سالاد، استیک، پیتزا و برگر است. کافه بابیلون به عنوان یکی از کافی‌شاپ‌های محبوب شهر زنجان شناخته شده است. پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده، سری به کافه رستوران بابیلون زنجان بزنید و غذاهای بی‌نظیر آن را امتحان کنید.

 

کافه رستوران رست‌برگر زنجان

اگر با قرار دوستانه‌ای دارید و می‌خواهید او را میهمان خود کنید، کافه رستوران رست‌برگر را به او پیشنهاد دهید‌. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای فست‌فودی را در اختیار شما قرار خواهد داد که در نوع خود بی‌نظیر هستند. اگر به این کافه بروید، برای همیشه پاتوق قرارهای دوستانه خود خواهید کرد. فضای آرام و دلنشین این کافه رستوران، شما را به تعجب وا می‌دارد.

فضای دلنشین و دلباز کافه رست‌برگر با میزبانی متفاوت و منوی متنوع، جای خود را به خوبی در بین علاقه‌مندان به کافه باز کرده است. به حدی این مکان زیباست که دوست ندارید از آنجا بازگردید. میزهای کافه، مرتب و منظم در کنار هم قرار گرفته‌اند و انتظار گردشگرانی را می کشند که می‌خواهند در مکانی آرام و ساکت، یک فنجان قهوه میل کنند.

در این کافه رستوران، هم می‌توانید غذای اصلی، میان وعده، شام و هم کافه‌های متنوعی را سفارش دهید. سیب‌زمینی‌ سرخ‌کرده، انواع ساندویچ، پیتزا، همبرگر، فلافل، هات‌داگ و دیگر غذاهای فست‌فودی این کافه رستوران با بهترین کیفیت به شما عرضه می‌شود.

حال که با کافه رست‌برگر زنجان آشنا شده‌اید و قصد دارید از آن دیدن کنید، کافیست به خیابان مهدوی، طبقه چهارم مرکز تجاری روشنا سنتر بروید. خوراکی‌های فست‌فودی کافه رست‌برگر زنجان منتظر شماست.

 

کافه رستوران آرماندو زنجان

D:\zanjan-restaurants-33.jpg

اگر می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین کافه‌ رستوران‌های زنجان،‌ غذای مورد علاقه خود را صرف کنید، به کافه آرماندو بروید. همه چیز در این مکان، برای ایجاد حسی همراه با آرامش برای شما فراهم شده است. از انواع نوشیدنی گرفته تا غذاهای فست‌فودی و محلی زنجان.

استفاده از میز‌های لوکس، لوازم دکوراتیو و لاکچری و فضای آرامبخش و زیبا در کافه رستوران آرماندو زنجان، تجربه‌ای متفاوت برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این مکان؛ همچنین می‌توانید چای و قلیان نیز سفارش دهید.

منوی کافه آرماندو شامل انواع پیتزا، فست‌فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. جدیدترین نوشیدنی‌های سرد در این کافه سرو می‌شود. در این رستوران، شما شانس این را خواهید داشت تا نان ساندویچی را تست کرده و سپس سفارش دهید. ساندویچ‌های ۳۰ سانتی‌متری این رستوران، بسیار خوشمزه و خوش‌طعم هستند. می‌توانید این ساندویچ‌ها را سفارش داده و درب منزل یا هتل خود تحویل بگیرید.

کیفیت غذاها در این کافه رستوران، بسیار عالی هستند. انواع غذاهای پروتئینی در این رستوران سرو می‌شود که طعم دلپذیری دارند. کافه آرماندو دارای کارکنانی مؤدب و خوش برخورد است که تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی به گردشگران صرف می‌کنند. پس اگر به دنبال تجربه‌ های خوشمزه و لذت‌بخش در زنجان هستید، می‌توانید روی کافه رستوران آرماندو هم حساب باز کنید.

 

کافه رستوران کروژ زنجان

اگر در فصل بهار به زنجان رفته‌اید و به دنبال مکانی هستید تا در فضای باز یک وعده غذایی را میل کنید، کافه رستوران کروژ گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این کافه؛ علاوه بر محیط داخل رستوران، فضای دلبازی دارد که در بیرون کافه واقع شده و دارای میز و صندلی‌های شیک و لاکچری است. در فصل بهار می‌توانید به این محیط دلباز رفته و لحظات شادی را در آنجا سپری کنید.

منوی غذایی کافه رستوران کروژ، انواع فست‌فود و برگر را سرو می‌کند. در این رستوران با خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت در محیطی دلباز و دنج، خاطرات خوشی برای خود ثبت خواهید کرد. کافه، بسیار بزرگ است و روی دیوارها، تابلوهای زیبایی نصب شده که شما را مجذوب سبک خاص خود می‌کند.

منوی این کافه شامل غذاهای خوشمزه، شیک‌های متنوع و نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود. اگر به کافه این رستوران بروید، منوی متنوعی از نوشیدنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که هر کدام طعم خوشایندی را به شما هدیه می‌دهند. در کنار سفارش یک نوشیدنی، از پخش موسیقی زنده نیز لذت خواهید برد.

اگر می‌خواهید از قیمت غذاها مطلع شوید، لازم است بدانید که منوی این کافه، قیمت‌های مناسبی دارد و با بودجه محدود شما همخوانی می‌کند.

 

کافه رستوران ارگانو زنجان

کافه رستوران ارگانو زنجان، با فضایی دلنشین و منویی متنوع از غذاهای ایتالیایی و فست‌فود، یکی از گزینه‌های خوب برای علاقه‌مندان به این سبک غذایی است. این رستوران در جاده گاوازنک، جنب پمپ بنزین واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران محترم است.

کافه رستوران ارگانو، دارای طراحی داخلی ساده و شیکی است. در این رستوران، با استفاده از الگوهای مدرن و آرام، احساس دلنشین و دوستانه‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد. تمرکز بر کیفیت و تازگی مواد اولیه، از جمله ویژگی‌های خوب این کافه رستوران است.

در کافه رستوران ارگانو، می‌توانید انواع پیتزا، لازانیا، برگر، سالادهای متنوع، استیک‌ و پاستا را سفارش دهید. پاستا آلفردو این کافه بسیار معروف و خوشمزه است که باید حتماً امتحان کنید. در این کافه از امکاناتی متنوع نیز برخوردار خواهید شد. امکاناتی از جمله پارکینگ و فضای بازی برای کودکان در دسترس است.

به راحتی می‌توانید خودروی خود را در مکانی امن پارک کرده و به شکم‌گردی در رستوران آرماندو بپردازید. کودکان شما نیز می‌توانند در محوطه بازی رستوران، اوقات شادی را سپری کنند. در این کافه، می‌توانید میز خود را از قبل رزرو کنید و دسترسی به اینترنت داشته باشید.

 

بهترین و مدرن‌ترین رستوران‌های زنجان

اگر به شهر زنجان رفته‌اید و به دنبال رستورانی هستید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد، ما به شما رستوران‌های باشکوهی را معرفی می‌کنیم که طعم خوش غذاهایش را تا مدت‌ها از یاد نمی‌برید. دکوراسیون شیک، لوازم مدرن، فضای جذاب و دل‌انگیز این رستوران‌ها، آرامش خاصی به شما خواهد داد.

رستوران‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید با توجه به قیمت،‌ نوع غذا، بودجه و امکانات خود یکی را انتخاب کنید. بهترین رستوران‌های زنجان، مکانی مناسب برای لذت‌بردن از غذاهای متفاوت و بی‌نظیر است. در این رستوران‌ها، تنوعی از غذاهای ایرانی،‌ بین‌المللی، ایتالیایی و محلی را تجربه خواهید کرد.

 

رستوران نفیس

D:\a30ee54a-ebce-470a-bdf5-9130f7c19382-840x560.jpg

اگر به دنبال یکی از رستوران های معروف زنجان هستید که فضای شیک و مجللی داشته باشد، رستوران نفیس، بهترین گزینه است. معماری باشکوه، استفاده از لوازم شیک در رستوران و طبخ غذاهای متنوع از جمله مواردی است که باعث شهرت این رستوران در زنجان شده است. کادر حرفه‌ای و مجرب این رستوران، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان محترم است. در این رستوران، غذاهای محلی زنجان را با بالاترین کیفیت سرو خواهید کرد.

در رستوران نفیس؛ همچنین می‌توانید دسرهای خوشمزه، ترشی‌های متفاوت همراه با بهترین کیفیت را نوش جان کنید. سرآشپزهای این رستوران، تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و سعی می‌کنند تا بهترین غذا را در اختیار شما قرار دهند.

سبک غذاهای رستوران نفیس، بسیار متنوع و متفاوت است؛ به طوری که با یکبار رفتن به آنجا، پاتوق همیشگی شما و دوستانتان خواهد بود. در این رستوران، انواع غذاها از جمله چلوکباب کوبیده، کوبیده لبنانی، جوجه، کباب هاشمی، بختیاری، برگ، فیله‌کباب و سلطانی و خوراک ماهی، ماهیچه گوساله و بختیاری را می‌توانید سفارش دهید.

اگر از طرفدارن سوپ جو، سالاد یا انواع نوشیدنی هستید، رستوران نفیس بسیار مناسب شما خواهد بود. این رستوران، سوپ جو را با استفاده از مواد اولیه تازه، تهیه می‌کند که طعم فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد. این سوپ، به عنوان پیش‌غذا در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

 

رستوران پلو

رستوران پلو یکی دیگر از رستوران های معروف زنجان است که در پخت انواع پلو ایرانی سرآمد دیگر رستوران‌های این شهر است. اکثر گردشگرانی که به این رستوران رفته‌اند، از کیفیت و منوی متنوع این رستوران رضایت کامل داشته‌اند. رستوران پلو در سال ۱۳۹۰ در یکی از بهترین مناطق شهر زنجان ساخته شد. در کنار پخت عالی پلو، فضای دلنشین و صمیمی این رستوران بسیاری از گردشگران را شیفته خود کرده است.

در رستوران پلو؛ علاوه بر پلو، دیگر غذاهای اصیل ایرانی از جمله کباب، ماهیچه، انواع خوراک و شیشلیک نیز سرو می‌شود. محیط آرام و دل‌انگیز این رستوران بسیار مناسب دورهمی‌های خانوادگی شما خواهد بود. بهترین غذای رستوران پلو، چلو گردن است که بسیار لذیذ و خوشمزه است. در این رستوران، انواع پلو با کیفیت عالی سرو می‌شود.

پیش‌غذای رستوران پلو شامل انواع سوپ مانند سوپ جو، سوپ شیر و سوپ سفید است. در کنار پلو نیز انواع سالادها مانند سالاد فصل، سالاد لبنانی، ماست خیار، ماست‌موسیر، زیتون‌پرورده، زیتون ساده و سیرترشی سرو می‌شود. طعم ماست و خیار این رستوران همراه با مخلفاتی که ارائه می‌شود، طعمی متفاوت و لذیذی به غذای شما خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی به زنجان، حتماً سری به رستوران پلو زنجان بزنید.

 

رستوران مجلسی

D:\b2435f9a838c4731b341e7010bf802df-ei_16627209678867693600041151777696.jpg

اگر در زنجان هستید و هوس غذاهای خانگی را کرده‌اید، به رستوران مجلسی بروید که با منوی متنوع و پخت انواع غذای خانگی شما را شیفته خود خواهد کرد. این رستوران در دو محوطه متفاوت با ظرفیت ۸۰ نفر از میهمانان پذیرایی می‌کند.

فضایی دنج و دلنشین رستوران مجلسی زنجان، از جایگاه ویژه‌ای در بین دیگر رستوران‌های این شهر برخوردار است. منوی این رستوران شامل پلو دیگی، ماکارونی، کوفته، عدس پلو، کتلت، فسنجان، آلبالو پلو، هویج پلو و انواع کباب‌ها می‌شود. در کنار این غذاها، انواع مخلفات با بهترین چیدمان غذایی، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هر کدام از غذاهای خانگی رستوران زنجان را که سرو کنید، شیفته طعم بی‌نظیر آن خواهید شد.

رستوران مجلسی جزو رستوران های معروف زنجان است که هر سه وعده صبحانه، نهار و شام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. غذاها به صورت آماده در ظرف‌های وارمردار قرار دارند و مشتریان می‌توانند از میان ‌آن‌ها یکی را انتخاب کنند. در این رستوران از امکانانتی مانند پارکینگ بهره‌مند می‌شوید.

قیمت غذاهای رستوران مجلسی زنجان، بسیار مناسب کسانی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی بابت غذا متقبل شوند. امکان رزرو و پرداخت الکترونیک این رستوران نیز وجود دارد. به صورت غیرحضوری می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

رستوران صدف

صدف، از دیگر رستوران های معروف زنجان است که در سال ۱۳۷۷ شروع به کار کرد. در این رستوران، لذت خوردن غذاهای باکیفیت و مجلل را تجربه خواهید کرد. کادر مجرب این رستوران، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. محیط شیک و مدرن رستوران صدف، بسیار مناسب کسانی است که علاقه به فضاهای مجلل و لاکچری دارند.

یکی از مزایای انتخاب رستوران صدف زنجان، امکان گذران اوقات فراغت در پارک ملت است که در نزدیکی این رستوران واقع شده است. پس از صرف غذا، می‌توانید به این پارک رفته و برای لحظاتی استراحت کنید یا می‌توانید در مسیرهای پارک، پیاده‌روی کنید و از هوای پاک و سالم استنشاق کنید.

در رستوران صدف، از طعم غذاهایی همچون انواع کباب‌ها، باقالی پلو، شیشلیک، استیک گوشت، انواع ماهی و انواع خورشت‌ها لذت خواهید برد. می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز سفارش دهید یا از انواع سالاد، زیتون پرورده، ترشی، ماست و دیگر مخلفات در کنار غذا استفاده کنید.

از رستوران صدف به عنوان تالار عروسی نیز می‌توان استفاده کرد. فضای لوکس و مرتبی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. این رستوران، نمره بالایی را از نظر رضایت مشتریان دریافت کرده است. دلیل شهرت این رستوران، کیفیت بالای غذاهایی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

رستوران گلریز

در بین رستوران‌های زنجان، رستوران گلریز از جمله رستوران‌هایی است که انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند؛ علاوه بر این غذاها، منویی از انواع خوراک بادمجان، کوفته‌تبریزی، پیش‌ غذا، کشک‌بادمجان، کباب شامی، شله‌زرد مخصوص و سوپ سفید مخصوص گلریز را نیز ارائه می‌دهد. این رستوران دارای دو شعبه در زنجان است. شعبه هنرستان و شعبه گاوازنک.

رستوران گلریز، امکاناتی مانند پارکینگ خیابانی، صندلی، پرداخت الکترونیکی و خدمه رستوران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خودروی خود را در اطراف رستوران پارک کنید. سبک آشپزی ایرانی از جمله هنرهایی است که این رستوران به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر به نظریات کاربران در سایت‌های مختلف نگاهی بیندازید، خواهید دید که رستوران گلریز از نظر کیفیت غذا و سرویس‌دهی، امتیازات بالایی دریافت کرده است.

رستوران گلریز زنجان، با منوی متنوعی که دارد، بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌های زنجان، بالاتر است؛ بنابراین اگر به غذاهای لاکچری و مجلل علاقه دارید، ‌می‌توانید این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید. این رستوران؛ همچنین انواع نوشیدنی سرد و گرم را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. می‌توانید قرارهای دوستانه خود را در محیط این رستوران، همراه با خوردن یک نوشیدنی دلچسب برگزار کنید.

 

رستوران آدانا کباب

علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی، هوشیار باشید! رستوران آدانا کباب زنجان منتظر شما است. این رستوران،‌ منوی مفصلی از غذاهای گوشتی را به شما ارائه می‌دهد که طعم آن را تا مدت‌ها از یاد نخواهید برد. رستوران آدانا کباب، در محله هنرستان زنجان واقع شده و انواع کباب را با بهترین کیفیت سرو می‌کند.

سبک غذاهای رستوران آدانا کباب از نوع ترکی است. اگر شما هم به این سبک غذا علاقه دارید، پس منتظر چه هستید! به رستوران آدانا بروید و از غذاهای خوشمزه آن میل نمائید. این غذاها توسط بهترین آشپزها طبخ می‌شود. در این مکان، بهترین کباب‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آشپزهای حرفه‌ای رستوران آدانا، غذاهای خود را در بهترین ظروف گذاشته و در اختیار شما می‌گذارند. این رستوران با فضای دلنشین خود، مکان مناسبی برای صرف غذا و دورهمی شهروندان و گردشگران است. اگر تمایل دارید، غذای خود را در منزل یا محل کار میل کنید، لازم است بدانید که این رستوران دارای سرویس بیرون‌بر نیز است.

کادر حرفه‌ای رستوران آدانا کباب زنجان از افرادی ماهر و باتجربه‌ای تشکیل شده که آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم هستند. اگر به زنجان سفر کردید یا قصد دارید به این شهر زیبا بروید، بازدید از رستوران آدانا می‌تواند بخشی از برنامه تفریحی شما به این شهر باشد.

 

رستوران دورچین

رستوران های معروف زنجان

یکی دیگر از رستوران های معروف، رستوران دورچین است. این رستوران؛ علاوه بر ارائه غذاهای متنوع، موسیقی زنده‌ای برای شما پخش می‌کند. شنیدن این موسیقی آرامش خاصی به شما خواهد داد که غیر قابل توصیف است. در همان بدو ورود به رستوران، شیفته فضای دل‌انگیز و خاص آن خواهید شد.

معروف‌ترین غذاهای رستوران دورچین زنجان شامل انواع کباب می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت رستوران، دورچین‌های معروف آن است که طبخ غذا را بی‌نظیر می‌کنند. در کنار غذاهای لذیذ رستوران دورچین، تزئینات و مخلفاتی نیز سرو می‌شود که طعم فوق‌العاده‌ای به آن خواهند داد. در این رستوران، شما می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر زنجان را از بالکن‌های زیبای آن نظاره کنید.

در رستوران دورچین؛ علاوه بر کباب می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سفارش دهید. برخی از غذاهای این رستوران شامل کباب کوبیده، قیمه بادمجان و خورشت قیمه می‌شود. این غذاها با استفاده از مواد باکیفیت و بهداشتی تهیه می‌شوند.

اگر به دنبال رستوران شیک و مدرنی هستید، رستوران دورچین انتخاب مناسبی است. اگر می‌خواهید از این رستوران دیدن کنید، باید به خیابان خرمشهر رفته، روبروی بانک سپه این شهر، رستوران دورچین را خواهید دید. رستوران به دلیل کیفیت بالای غذا و خدمات عالی، طرفداران خاص خود را دارد.

 

رستوران هفت چنار

رستوران هفت چنار، از جمله رستوران های معروف زنجان است که در بازار تاریخی این شهر واقع شده است. پس با انتخاب این رستوران، می‌توانید از بازارهای متنوع زنجان نیز دیدن کنید. بعد از کلی بازارگردی در بازارهای زنجان، خوردن یک غذای خوشمزه، خستگی خرید را از تن شما خارج می‌کند.

هر آنچه از یک غذای خوشمزه انتظار داشته باشید، در رستوران هفت چنار برای شما به بهترین شکل فراهم شده است. این رستوران با برخورداری از فضایی زیبا و آرامبخش، غذاهای لذیذ و خدمات باکیفیت مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. غذاهای محبوب این رستوران شامل ماهی سفید، کبابی، ته چین، خورش، مرغ، آبگوشت، قیمه، دلمه بادمجان و میرزا قاسمی می‌شود.

کارکنان رستوران هفت چنار با تسلط کامل به زبان‌های خارجه، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز هستند. این رستوران، امکانات زیادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. آن‌ها می‌توانند در فضای باز رستوران، وعده‌های غذایی خود را به همراه خانواده یا دوستان خود میل نمایند.

پارکینگ از دیگر امکانات رستوران هفت چنار است که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با این حساب، به راحتی می‌توانند خودروی خود را در مکانی امن پارک نمایند و به رستوران دسترسی داشته باشند. این رستوران دارای تجهیزات مدرنی از قبیل دکوراسیون زیبا، میز و صندلی‌های راحت و تجهیزات آشپزخانه حرفه‌ای است.

 

رستوران چنگال طلایی

D:\93356dad-dadf-4225-b877-f6ff21529fb6.jpg

در لیست رستوران های معروف زنجان با یکی دیگر از این اماکن، آشنا می‌شوید. رستوران چنگال طلایی، نامی است که بر تارک شهر زنجان می‌درخشد. در رستوران چنگال طلایی، موسیقی به بهترین شکل خود پخش خواهد شد. در این رستوران، دکور زیبا و طراحی داخلی شیک، از ویژگی‌هایی است که بسیاری از گردشگران را شیفته خود کرده است. در این طراحی از رنگ طلایی استفاده شده که جلوه خاصی به دکور رستوران داده است.

رستوران چنگال طلایی، در مکانی دلفریب و زیبا در قلب شهر زنجان واقع شده و ارائه‌دهنده غذاهای متنوع و لذیذی است. این رستوران دو منوی مختلف، منوی غذای ایرانی و منوی غذای بین‌المللی دارد.

منوی غذایی ایران شامل غذاهای کباب، خورشت‌ها و جوجه کباب است. در منوی بین‌المللی، غذاهایی مانند استیک، پاستا، سالاد، برگر و ساندویچ را می‌توان سفارش داد. این غذاها با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. کیفیت غذاها در رستوران چنگال طلایی بسیار بالاست. شما می‌توانید با انتخاب این رستوران، از غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای بهره‌مند شوید.

یکی از نکات جالب رستوران چنگال طلایی، وجود سرویس قاشق و چنگال طلایی است که با نام رستوران، هماهنگی دارد. تمام اتاق‌های این رستوران، زیبا و با طراحی‌های مدرن و متناسبی ساخته شده است. با انتخاب این رستوران، به اتاق‌های مدرن و مجهزی نیز دسترسی خواهید داشت.

 

رستوران آریا لانژ

آریا‌لانژ، نام یکی دیگر از رستوران های معروف زنجان است که محیط شیک و لاکچری دارد. این رستوران، مناسب افرادی است که به فضاهای شیک علاقه‌مند هستند. از بالکن‌های این رستوران خواهید توانست، منظره زیبایی از شهر زنجان را مشاهده کنید.

دکوراسیون شیک و مدرن رستوران آریا‌لانژ، بسیاری از گردشگران را مجذوب خود کرده است. این رستوران در طبقه پنجم یک برج واقع شده است. ارتفاع این برج بسیار زیاد است؛ بنابراین چشم‌انداز زیبایی از شهر زنجان را به شما هدیه خواهد داد.

در منوی رستوران آریا‌لانژ، غذاهای سنتی ایرانی را تجربه خواهید کرد. انواع کباب‌ها، شیشلیک، باقالی پلو با ماهیچه، کته باقالی با ماهی سوخاری و چلو گردن از جمله غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. غذاهای بین‌المللی و فست فودی رستوران نیز شامل پیتزا، ساندویچ، استیک و برگر می‌شود.

غذاهای رستوران بسیار باکیفیت هستند و قیمت خوبی نسبت به دیگر رستوران‌های زنجان دارند. شما می‌توانید در این رستوران، هم از غذاهای خوشمزه بهره‌مند شوید و هم در هزینته‌های خود صرفه‌جویی کنید. به دلیل تنوع بالای منوی این رستوران، پاسخگوی هر سلیقه‌ای خواهد بود.

در بازدید از شهر زنجان، رفتن به رستوران آریا‌لانژ را در لیست برنامه‌های غذایی خود قرار دهید تا از خوردن غذاهای متنوع و لذیذ آن بهره‌مند شوید.

 

دیزی‌سرای عابدینی

D:\4ca572ee-8dae-4eeb-aca6-2f7c548f43f8-840x560.jpg

دیزی، یکی از غذاهای محبوب هر ایرانی است. از هر چه بگذریم، از دیزی خوشمزه و خوش‌عطر نمیتوان به راحتی گذشت. اگر در شهر زنجان به دنبال دیزی‌سرا هستید، دیزی‌سرای عابدینی را به شما معرفی می‌کنیم. این دیزی‌سرا، نامی آشنا برای اهالی زنجان است. همه چیز در این دیزی‌سرا، شما را یاد گذشته‌ها می‌اندازد. طعم لذیذ دیزی‌های این رستوران را هرگز از یاد نخواهید برد. این رستوران با منوی متنوع، طرفداران خاص خود را دارد.

دیزی، غذای کامل و لذیذی است، به خصوص که پای ترشی، سبزی و دوغ نیز وسط باشد. در دیز‌ی‌سرای عابدینی، می توانید یک ظرف پر از دیزی به همراه مخلفات آن نوش جان کنید. املت صبحانه و دیگر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران سرو می‌شود.

محیط زیبا و دلنشین دیزی‌سرا، تجربه خوردن یک وعده دیزی را برای شما دوچندان خواهد کرد. از بالکن رستوران، محیط بیرون را تماشا خواهید کرد که بسیار دل‌انگیز است.

در این رستوران، می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز همراه با دیزی سفارش دهید. این رستوران، کافه بزرگی دارد که انواع نوشیدنی سرد و گرم نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. فراموش نکنید اگر از طرفداران دیزی هستید، در سفر به زنجان سری به دیزی‌سرای عابدینی بزنید.

 

جمع‌بندی

شکم‌گردی در رستوران‌های زنجان، یکی از لذت‌های سفر به این شهر است که خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در شهر زنجان، تنوعی از رستوران‌ها وجود دارد که هر کدام عطر و طعم خاصی از غذاها را به شما هدیه می‌دهند. اگر عاشق فست‌فود، دیزی، غذاهای سنتی یا مدرن هستید، به زنجان بروید. این شهر با تنوع بی‌نظیری از طعم‌ها، رنگ و لعاب متفاوتی به غذاها می‌دهد که باید یکبار امتحان کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • محمدرضا شعبانی

    سلام و احترام
    شما همه این رستوران زنجان و اسم بردین اما مهمترین آنها مجموعه سلطان که جاش خالیه

  • ناشناس

    رستوران سنتی شاه عباسی رو فراموش کردید .

  • ناشناس

    ببب