رپورتاژ آگهی/

پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای مالی و حسابداری در ایران

پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای مالی و حسابداری در ایران
کدخبر : 591481

از مزیت های استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان مدیریت اقساط در سیستم می باشد به طوری که این نرم افزار می تواند مبلغ هر قسط را در فیش حقوقی افرادی که وام دریافت کرده اند در نظر بگیرند. آموزش ثبت نام سامانه مودیان

گزارشات و داده های مالی هر کسی و کار در تصمیمات مدیریتی نقش اصلی را دارند و هر خطا و تاخیری در این بخش می تواند باعث ایجاد مشکل و اختلال در سیستم کسب و کار شود. نرم افزار های حسابداری (https://www.parmisit.com/support/training-center/articles/item/۲۵۹۳-%D۸%AD%D۸%B۳%D۸%A۷%D۸%A۸%D۸%AF%D۸%A۷%D۸%B۱%DB%۸C-%DA%۸۶%DB%۸C%D۸%B۳%D۸%AA/) به صورت تخصصی در هر حوزه ای امکانات کاربردی ارائه می کنند تا از بروز این مشکلات اجتناب شود. در این مقاله قرار است به معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار حقوق و دستمزد بپردازیم.

 

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

از اصلی ترین بخش های هر کسب و کار و پایه های اساسی هر سیستم نیروی انسانی و پرسنل هستند. از همین رو بهش عظیمی از هزینه های شرکت به این بخش مربوط می شود. نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس متناسب با نیاز کسب و کار های مختلف به سازماندهی اطلاعات کارکنان کمک می کند.

با نرم افزار حقوق و دستمزد امکان محاسبه کارکرد کارکنان و تعیین میزان حقوق و دستمزد با دقت بالایی فراهم شده است.

نرم افزار حقوق و دستمزد بدون هیچ اشتباه و خطا فرایند های مربوط به حقوق و پاداش کارکنان را هدایت می کنند و به طور کامل همه نیاز های حسابداری را برطرف می کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد مانند ابزاری قدرتمند تمام نیاز های اساسی کسب و کار در این زمینه از جمله ثبت ساعت های کاری کارکنان و محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به شرایط قرارداد است. نرم افزار حقوق و دستمزد و سامانه مودیان (https://www.parmisit.com/taxpayer-system/) پارمیس از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مدیریت و نظارت بر دریافت و پرداختی های کارکنان است.

 نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند کارکرد های کارکنان در طول ماه را محاسبه مرخصی ها و دیرکرد ها را به طور دقیق ثبت و حقوق و دستمزد فرد را معین کند.

استفاده از  نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس باعث دقت و سرعت بالا در روند حسابداری حقوق و دستمزد کارکنان می شود.

 نرم افزار حقوق و دستمزد (https://www.parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/payroll/) میتواند فیش حقوقی تمام کارکنان را صادر کند این فرایند بدون استفاده از یک نرم افزار حسابداری قدرتمند می تواند بسیار زمان بر باشد از مزایای  نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس قابلیت فرمول نویسی برای محاسبات دقیق تر دریافتی ع شخص با در نظر گرفتن مزایا و پاداش برای هر فرد است. در نرم افزار حسابداری پارمیس مدیران به سادگی می توانند مالیات (https://www.parmisit.com/support/training-center/articles/item/۲۵۹۷-%D۹%۸۵%D۸%A۷%D۹%۸۴%DB%۸C%D۸%A۷%D۸%AA-%DA%۸۶%DB%۸C%D۸%B۳%D۸%AA/) حقوق افراد را با توجه به نرخ تعیین شده محاسبه و فیش حقوقی صادر کنند.  نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می تواند ضمن محاسبه مالیات به صورت اتوماتیک این مقدار را از حقوق کارکنان کسر کند و به طور آنلاین پرداخت کند.

در  نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس این امکان وجود دارد که لیست کارکنان تهیه و حق بیمه برای تمام کارکنان پرداخت شود. پایانه فروشگاهی (https://www.parmisit.com/taxpayer-system-and-store-terminal/)

با توجه به اهمیت پرداخت و واریز حقوق به حساب کارکنان  نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می تواند حقوق کارکنان را از طریق درگاه اینترنتی بانک دریافت و فایل بانک را تهیه کند.

از مزیت های استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان مدیریت اقساط در سیستم می باشد به طوری که این نرم افزار می تواند مبلغ هر قسط را در فیش حقوقی افرادی که وام دریافت کرده اند در نظر بگیرند. آموزش ثبت نام سامانه مودیان

 

کلام آخر

تصمیمات مدیریتی می تواند به پیشرفت یا سقوط یک کسب و کار منجر شود و اتخاذ تصمیمات درست فقط با داده ها و گزارشات صحیح و بدون تاخیر میسر خواهد شد. نرم‌افزار حسابداری مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حقوق و دستمزد می توانند به مدیران در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های سازمان کمک کند. امید است مطالعه این مطلب به آشنایی شما با این نرم افزار ها کمک کرده باشد

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: