رپورتاژ آگهی/

پشتیبانی اینستاگرام تلفنی

کدخبر : 595164

برای آشنایی بیشتر با پشتیبانی اینستاگرام کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید تا به کمک همراه رایانه به حل مشکلات اینستاگرام خود بپردازید

جهت پشتیبانی از۶ مشکل رایج اینستاگرام لازم است تا پایان این پست همراه ما باشید ، همچنین می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

تیم تولید محتوای همراه رایانه در این پست به شرح و حل ۶ مشکل رایجی که برنامه اینستاگرام همواره با آن رو به روست می پردازد . شما می توانید با مواجه با هر گونه از این مشکلات از راهکار های آموزش داده شده استفاده کرده و در نهایت آرامش بهترین استفاده را از اینستاگرام داشته باشید .

6 مشکل رایج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام روزانه به دلیل داشتن تعداد بالای کاربر و حجم انبوهی از اطلاعات با مشکلاتی زیادی مواجه می شود . بنابراین طبیعی ست که کاربران این برنامه همواره درگیر مشکلات فنی باشند .

در ادامه اصلی ترین مشکلات اینستاگرام و راهکار های آن را شرح می دهیم .

1 . پشتیبانی مشکل نصب اینستاگرام

برنامه اینستاگرام بنا به دلایلی در ایران فیلتر شده و به تنهایی قادر به فعالیت نیست بنابراین لازم است آی پی دستگاه خود را تغییر دهید .

حال گاهی اوقات ممکن است حتی با تغییر آیپی برنامه اینستاگرام روی دستگاه شما نصب نشود ! بنابراین لازم است اقداماتی دیگری انجام دهیم ! دلایل زیادی ممکن است نگذارند که کاربر برنامه اینستاگرام را به روی دستگاهش داشته باشد و موفق به نصب آن شود .

برای حل این مشکل اولین راه این است که حتما از نسخه اصلی برنامه پیش رویم و اگر از فایل قدیمی اینستاگرام استفاده می کنیم آن را آپدیت کنیم . آیپی خودمان را ثابت نگه داریم تا توسط برنامه ، ربات شناسایی نشویم .

در نظر داشته باشید که حتما برنامه اینستاگرام را از وبسایت اصلی خود و یا فروشگاه های تلفن هوشمندتان تهیه کنید تا به راحتی برنامه شما نصب شود .

2 . پشتیبانی مشکل عدم ورود به اینستاگرام

اولین مشکلی که برای هر کاربر اینستاگرامی ممکن است به وجود آید ، مشکل عدم ورود به اینستاگرام است . بله درست متوجه شدید ! بیشتر وقت ها برنامه اینستاگرام به کاربر خود بنا به هر دلیلی اجازه ورود نمی دهد . در این حال اقدامات لازم چیست ؟

ابتدا باید مشخص شود که دلیل عدم ورود به حساب کاربری چیست ؟ این مشکل دلایل زیادی همچون ضعیف بودن اینترنت ، نادرست بودن اطلاعات کاربری همچون آیدی و رمزعبور ، و یا حتی ریپورت شدن را دارد !

از آنجایی که نمی شود به طور واضح علت مشکل عدم ورود به اینستاگرام را فهمید لازم است اقداماتی کلی جهت حل این مشکل همچون ، حذف و نصب برنامه ، تغییر آیپی تلفن همراه و درج اطلاعات حقیقی را انجام دهیم تا بتوانیم به حساب کاربری خود وارد شویم .

شما می توانید با انجام روش ها بالا مشکل عدم ورود به اینستاگرام خود را حل کنید ، چنانچه موفق به حل این مشکل نشدید با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه مشکل شما را به صورت تخصصی بررسی کرده و شما را در جهت حل مشکل فوق راهنمایی نمایند .

3 . پشتیبانی مشکل چنج پسورد اینستاگرام

چه زمانی با این مشکل رو به رو می شویم ؟ هنگامی این اتفاق برای کاربر می افتد که از یک دستگاه دیگر سعی بر وارد شدن به حساب کاربری او را داشته اند و یا به دلیل عدم رعایت قوانین برنامه کاربر در معرض محدود شدن قرار دارد .

حل این اخطار هنگامی واجب است که دو بار با این خطا مواجه شدید ، پس از آن برنامه شما را بلاک کرده و محدودیت را به شما القا می کند .

نیاز اولیه حل این مشکل حذف و نصب برنامه و تغییر گذرواژه آن است . با تغییر گذرواژه این اطمینان را به الگویتم های برنامه می دهید که ربات نبوده و شخصی حقیقی پشت این اکانت است . همچنین می توانید تمامی نشست های حساب کاربری خود را ببندید .

در غیر این صورت چنانچه همچنان با مشکل و اخطار چنج پسورد رو به رو هستید این موضوع را با پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید .

4 . پشتیبانی مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

ویدئو های اینستاگرامت پس از آپلود شدن بلاک می شوند ؟ شما با مشکل بلاک شدن پست ( به ویژه فیلم ) در اینستاگرام مواجه شدید !

مشکل بلاک شدن ویدئو در اینستاگرام دلایل متعددی دارد که مهم ترین و رایج ترین آن به زیر پا گذاشتن قوانین مطرح شده در اینستاگرام است . وقتی کاربر قوانین وضع شده را نقض می کند ویدئو بارگیری شده او بلاک می شود . اگر به هر دلیلی رفع محدودی انجام نشود ، ویدئو از صفحه کاربر به طور کامل حذف می شود .

برای رفع بلاکی لازم است روی خطای ویدئو بلاک شده توسط اینستاگرام کلیک کرده و سپس فرم ارائه شده را پر نموده و ارسالش کنید . با انجام این فعالیت ویدئو شما از بلاک درآمده و به حال اولیه خود بر می گردد .

5 . پشتیبانی مشکل لایک نشدن پست اینستاگرام

تا حالا مشکل لایک نشدن پست اینستاگرام به گوشتان خورده است ؟ اینترنت را روشن می کنید و وارد اینستاگرام می شوید . پست را لایک می کنید و در کمال تعجب به حالت اولیه بدون لایک بر می گردد !

نکته ای که باید برای حل این مشکل به آن دقت کنید این است که ممکن است با یک راهکار مشکل شما حل نشود و نتوانید آن را برطرف کنید !

به احتمال 75 درصد شما محدود شدید و به مشکل ریپورت در اینستاگرام برخوردید به غیر از آن دلایل متعددی دارد ، به عنوان مثال حافطه شما پر است ، اینترنتتان ضعیف است و برنامه باگ خورده است . برای رفع آن چه کنیم ؟!

ابتدا محدودیت خود را بررسی می کنید که آیا واقعا محدود شدید یا خیر ؟ در صورت محدود بودن لازم است اقدامات مربوط به رفع ریپورتی را انجام دهید . سپس منبع اینترنت خود را عوض می کنید و حافظه دستگاهتان را کم می کنید .

با انجام این اقدامات می توانید مشکل لایک نشدن پست اینستاگرام خود را حل کنید .

6 . پشتیبانی مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

اگر دایرکت اینستاگرام شما هم باز نمی شود تا پایان این بخش همراه ما باشید . بیشترین مشکلی که تلفن های هوشمند با اندروید و یا ای او اس (IOS ) های پایین دارند باز نشدن دایرکت های آن است .

هر چه دایرکت های اینستاگرام را لمس می کنید باز نشده و پیام های آن بالا نمی آید ، در این صورت لازم است که آی پی دستگاه را تغییر دهید . در ضمن می توانید با تغیر پایگاه داده خود مشکل پیش آمده را به طور مستقیم و با خیالی راحت حل کنید .

شما می توانید به جای اینترنت داده از وای فای استفاده کرده و آیپی دستگاه خود را به روی آیپی ثابت ترجیحا آمریکا قرار دهید . اگر با انجام این روش موفق نشدید دایرکت اینستاگرام را باز کنید برنامه را بروزرسانی نمایید .

این پست از وبلاگ را به پشتیبانی از6 مشکل رایج اینستاگرام اختصاص داده ایم . شما می توانید با مطالعه این پست اصلی ترین مشکل اینستاگرامات را برطرف کنید بدون این که لازم باشد هزینه ای پرداخت کرده و از کسی کمک بگیرید !

همراه رایانه می تواند پشتیبانی تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و کامپیوتر شما را در سریع تر زمان ممکن به عهده بگیرید و آن ها را برطرف کند . شما می توانید تمامی مشکلات اینستاگرام خود را به همراه رایانه بسپارید و آن ها را برطرف کنید .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و ارتباط با کارشناسان همراه رایانه فقط کافی ست با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

برای آشنایی بیشتر با پشتیبانی اینستاگرام کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید تا به کمک همراه رایانه به حل مشکلات اینستاگرام خود بپردازید . اگر به خط ثابت دسترسی ندارید برای ارتباط با همراه رایانه مطلب ( شماره مشاورین همراه رایانه ) را لمس نمایید تا با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: