رپورتاژ آگهی/

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

کدخبر : 597846

این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد برنامه های مهاجرت بیزینسی فدرالی و استانی، هزینه های مربوط به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و سایر ملاحظات مهم برای کارآفرینانی که علاقه مند به مهاجرت کاری به کانادا هستند، ارائه می دهد.

کانادا انواع ویزای های سرمایه گذاری ارائه می دهد که به کارآفرینان خارجی اجازه می دهد تا اقامت دائم و شهروندی را از طریق برنامه های مهاجرت بیزینسی به کانادا از طریق برنامه های فدرالی و استانی دریافت کنند. متقاضیان موفق مجوز کار برای شروع فعالیت کسب و کار خود در کانادا را دریافت خواهند کرد. اگر کسب و کار آنها موفق باشد، ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دائم و شهروندی در کانادا باشند. این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد برنامه های مهاجرت بیزینسی فدرالی و استانی، هزینه های مربوط به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و سایر ملاحظات مهم برای کارآفرینانی که علاقه مند به مهاجرت کاری به کانادا هستند، ارائه می دهد.

 

ویزای سرمایه گذاری کانادا چیست؟

برنامه های مهاجرتی مختلفی در کانادا برای کارآفرینان، سرمایه گذاران و شرکت های خارجی طراحی شده است که متقاضیان را واجد شرایط اقامت دائم می کند. در نتیجه، هیچ برنامه سرمایه گذار کانادایی وجود ندارد. در عوض، گزینه های متعددی برای مهاجرت سرمایه گذاران وجود دارد. این گزینه ها را می توان به برنامه های فدرال و استانی تقسیم کرد که در زیر آمده است :

۱. برنامه ویزای استارت آپ

این برنامه برای صاحبان شرکت های خلاق در نظر گرفته شده است که می توانند شرکت هایی را در کانادا تأسیس کنند که می توانند در سطح بین المللی رقابت کنند و اشتغال ایجاد کنند. برای واجد شرایط بودن برای ویزای استارتاپ کانادا، باید شرایط واجد شرایط بودن بیشتری را داشته باشید، نامه پشتیبانی از یک سازمان واجد شرایط دریافت کنید و یک طرح تجاری قابل اجرا داشته باشید.

 

۲- برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

اگر به عنوان مدیر اجرایی یا مدیر ارشد برای یک شرکت چند ملیتی با شعبه، شعبه یا شرکت تابعه در کانادا کار می کنید، می توانید واجد شرایط انتقال درون شرکتی در کانادا باشید. این ویزای ICT کانادا (انتقال درون شرکتی) به شما امکان می‌دهد برای نظارت یا راه‌اندازی یک شعبه یا شرکت تابعه به کانادا نقل مکان کنید.

 

۳- ویزای کار C۱۱

یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای خارجی‌هایی که مایل به ایجاد کسب‌وکار در کانادا هستند، ویزای C۱۱ کانادا است که مجوز کار کارآفرینی یا مجوز کار C11 نیز نامیده می‌شود. از طریق این مسیر، هر کسی می تواند به طور موقت وارد کانادا شود تا یک کسب و کار راه اندازی کند یا بخرد و فعالانه بر عملیات آن نظارت کند. مجوزهای کار کارآفرین راه حلی همه کاره و با قیمت مناسب برای صاحبان مشاغل بین المللی ارائه می دهد که به دنبال آزمایش بازار کانادا و راه اندازی سرمایه گذاری های خود هستند.

 

۴-برنامه های کارآفرینی استانی (PNP)

 

بسیاری از استان های کانادا برنامه های ویزای کارآفرینی کانادا را برای کارآفرینان و صاحبان شرکت ها ارائه می دهند. این برنامه های مهاجرت کارآفرینان از استانی به استان دیگر متفاوت است، اما معمولاً از شما می خواهند که یک کسب و کار را شروع کنید یا در آن سرمایه گذاری کنید و شرایط خاصی را برای ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و تخصص مدیریت کسب و کار برآورده کنید.

 

۵-برنامه افراد خوداشتغال:

این برنامه برای افرادی طراحی شده است که می خواهند برای خود در کانادا کار کنند و تجربه مناسبی در زمینه کشاورزی، ورزش یا فعالیت های فرهنگی داشته باشند. برای واجد شرایط بودن برای ویزای خوداشتغالی کانادا، باید ثابت کنید که دانش، انگیزه و مهارت های لازم برای تأثیرگذاری بر یکی از این بخش های اقتصاد کانادا را دارید.

 

گزینه های مهاجرت دارای استانداردهای واجد شرایط، روش های درخواست و معیارهای موفقیت متفاوتی هستند. قبل از ادامه، باید تحقیقات عمیقی انجام دهید و ارزیابی کنید که کدام گزینه به بهترین وجه با اهداف، اعتبار و منابع تجاری شما مطابقت دارد. علاوه بر این، دریافت مشاوره و پشتیبانی از یک وکیل مهاجرت یا مشاور مهاجرت قانونی با تجربه در زمینه مهاجرت شرکتی به کانادا می تواند بسیار سودمند باشد.

انتخاب برنامه مهاجرتی مناسب، فدرالس یا استانی، نقش بسزایی در موفقیت استراتژی مهاجرت بیزینسی شما خواهد داشت. انتخاب مناسب ترین برنامه برای کسب و کار و پیشینه شما ضروری است.

برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری فدرال در مقایسه برنامه های استانی

به عنوان یک کارآفرین مهاجر، انتخاب گسترده ای از مسیرهای احتمالی ویزای سرمایه گذار دارید. بسته به اهداف تجاری شما، برخی از طرح های مهاجرت ممکن است برای شما مناسب تر باشد. مهم است که مقایسه کنید و ببینید که آیا یک برنامه فدرال یا استانی برای شما، تجارت و خانواده شما بهترین است.

افراد واجد شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا چه کسانی هستند؟

هر یک از برنامه های فوق شرایط واجد شرایط بودن و فرآیند درخواست خود را دارد، اما اکثر آنها برخی از عناصر مشترک را دارند:

  • راه اندازی یک بیزینس موفق یا داشتن بودجه کافی برای خرید بیزینس در کانادا یا راه اندازی آن در کانادا؛
  • حداقل ۱۵۰ هزار دلار داشته باشید که بتوانید در کسب و کار کانادایی خود سرمایه گذاری کنید.
  • داشتن مهارت های لازم برای توسعه کسب و کار و مدیریت کسب و کار و
  • توانایی استفاده از تجربه کسب و کار خود را برای ایجاد کسب و کار در کانادا داشته باشید.

فرآیند ویزای سرمایه گذاری کانادا

هر مهاجر تجاری که از طریق مهاجرت کاری به کانادا می آید، واجد شرایط اقامت دائم است. هنگامی که برای اولین بار برای درخواست مهاجرت تجاری خود تأییدیه دریافت می کنید، مجوز کار دریافت می کنید زیرا شرکت کانادایی شما شما را استخدام می کند. ممکن است پس از حداقل یک سال راه اندازی کسب و کار خود، واجد شرایط اقامت دائم شوید. پس از دریافت اقامت دائم، در نهایت می توانید واجد شرایط شهروندی کانادا شوید. کل فرآیند نحوه دریافت ویزای سرمایه گذاری برای کانادا را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

 

  1. تاسیس یا خرید بیزینس در کانادا : اولین قدم برای دریافت ویزای سرمایه گذار، تاسیس یا خرید یک بیزینس در کانادا است. این شرکت به عنوان بستری برای فعالیت های کارآفرینی شما در کانادا خواهد بود. ضروری است اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما با الزامات برنامه مهاجرت تجاری انتخاب شده مطابقت دارد.
  2. شرکت کانادایی شما را استخدام کند : هنگامی که شرکت کانادایی شما تاسیس یا خریداری شد، شما را به عنوان مدیر اجرایی، مدیر یا صاحب کسب و کار استخدام می کند. این رابطه استخدامی جزء مهمی از درخواست شما است و واجد شرایط بودن شما را برای مجوز کار مشخص می کند.
  3. درخواست مجوز کار از طریق برنامه مهاجرت تجاری: با استخدام شرکت کانادایی شما، اکنون می توانید از طریق یک برنامه مهاجرت تجاری برای مجوز کار اقدام کنید. این مجوز کار به شما این امکان را می دهد که به طور قانونی در کانادا کار و تجارت خود را اداره کنید. برنامه خاصی که انتخاب می کنید به معیارهای واجد شرایط بودن و اهداف بلند مدت شما بستگی دارد. بخشی از درخواست شما شامل یک طرح تجاری جامع خواهد بود.
  4. کسب و کار خود را به مدت یک سال در کانادا اداره کنید: پس از دریافت مجوز کار، زمان آن رسیده است که مهارت های کارآفرینی خود را به کار ببندید و به طور فعال کسب و کار خود را در کانادا راه اندازی کنید. نگهداری سوابق دقیق از فعالیت های تجاری خود در این دوره بسیار مهم است، زیرا در هنگام درخواست اقامت دائم لازم است.
  5. درخواست اقامت دائم : هنگامی که کسب و کار خود را با موفقیت در کانادا به مدت حداقل 1 سال اداره کردید، واجد شرایط درخواست اقامت دائم می شوید. این برنامه معمولاً از طریق برنامه مهاجرت تجاری که در ابتدا وارد کرده اید ساخته می شود. مقامات مهاجرت عملکرد تجاری، مالی و مطابقت با الزامات برنامه را بررسی خواهند کرد.
  6. واجد شرایط شهروندی کانادا شوید: پس از اخذ اقامت دائم، می توانید برای شهروندی کانادا کار کنید. معیارهای واجد شرایط بودن برای شهروندی عبارتند از: داشتن شرایط اقامت، نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، قبولی در آزمون شهروندی، و نشان دادن دانش تاریخ، ارزش ها و حقوق کانادا.

 

برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم چقدر نیاز به سرمایه گذاری دارید؟

طبق تجربه ما، شما باید بین 250,000 دلار کانادا تا 350,000 دلار + سرمایه گذاری کنید تا اقامت دائم کانادا و در نهایت شهروندی به عنوان یک کارآفرین خارجی به دست آورید. با چنین سرمایه‌گذاری، می‌توانید برای یکی از برنامه‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری کانادا درخواست دهید، که بر اساس آن می‌توانید پس از راه اندازی کسب و کار خود در کانادا با مجوز کار به مدت 1 تا 2 سال، واجد شرایط اقامت دائم شوید. میزان سرمایه گذاری شما تا حد زیادی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

 

نوع کسب و کار - مبلغی که در طول مهاجرت تجاری خود سرمایه گذاری می کنید ممکن است کمتر یا بیشتر از 250,000 تا 350,000 دلار کانادا باشد فقط به دلیل نیازهای کسب و کار شما. برخی از مشاغل به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی مانند تولید یا تولید صنعتی نیاز دارند. از سوی دیگر، راه‌اندازی برخی از کسب‌وکارها در مقایسه با دیگران آسان‌تر است، به‌عنوان مثال، خرید یک فرنچایز فروشگاه رفاه یا یک سالن ناخن. برخی از مهاجران تجاری ترجیح می دهند تجارت خارجی خود را به کانادا گسترش دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند د

وقتی صحبت از مهاجرت سرمایه گذاری به میان می آید، وکیل مهاجرت کانادا زبده و کاربلد رابطه مستقیم با کسب موفقیت آمیزی ویزای دارد. شما می توانید در مورد تجارب ویزای سرمایه گذاری شرکت آرنیکا ویزا مطالعه کنید . این شرکت موکلین کارآفرین خارجی فراوانی داشته است که علیرغم داشتن چالش ها، با خلاقیت و تمرکز این شرکت حقوقی کاربلد موفق به اخذ ویزا شده اند، و در موفقیت مهاجرت بیزینسی به کانادا آنها نقش چشمگیری داشته اند. توصیه میکنیم با این شرکت حقوقی در تماس باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: