۷۲۲ هزار فقره تسهیلات بانک ملی برای رونق بنگاه های اقتصادی

722 هزار فقره تسهیلات بانک ملی برای رونق بنگاه های اقتصادی
کدخبر : 535041

با حمایت بانک ملی ایران بیش از 722 هزار بنگاه اقتصادی در شش ماه نخست امسال برای رونق بازار و کسب و کار خود تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در شش ماه ابتدای امسال ۷۲۲ هزار و ۵۹۳ فقره تسهیلات بانک ملی ایران به ارزش ۶۹۲ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و... پرداخت شده است.

 

سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر ۳۸ هزار و ۵۵۰ فقره به ارزش ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال بوده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، هفت هزار و ۷۷۳ میلیارد ریال تسهیلات در ۱۷ هزار و ۸۷۰ فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از بخش صنعت و معدن کشور در مدت مذکور بالغ بر ۱۶۰ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال تسهیلات در ۲۱ هزار و ۵۲۵ فقره پرداخت کرده است.

بنگاه های بخش بازرگانی نیز ۸۴ هزار و ۱۹۷ فقره تسهیلات به ارزش ۸۸ هزار و ۴۶ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

همچنین سهم بخش خدمات نیز از مجموع این تسهیلات ۵۶۰ هزار و ۲۷۷ فقره به ارزش ۴۰۹ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال و سهم بخش صادرات نیز ۱۷۴ فقره به ارزش یک هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: