در جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری عنوان شد؛

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

پرداخت بیش از 2 هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی
کدخبر : 535629

طی جلسه بررسی عملکرد شعب استان مرکزی با حضور ایرج شیخ زاده، معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون، شاخص‌های عملکردی شعب در این استان از منظر وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر شاخص‌های عملکردی موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، در این جلسه، شیخ زاده با تأکید بر اهمیت بررسی منظم و دوره‌ای عملکرد شعب، هدف نهایی از این فرآیند را بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مؤثر برای بهبود عملکرد شعب دانسته و تأکید کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت شعب در دوره‌های زمانی کوتاه بسیار ضروری است تا چنانچه ضعف یا چالشی در استفاده از ظرفیت‌های حداکثری برای دستیابی به بهترین عملکرد وجود داشته باشد، در کوتاه‌ترین زمان تدبیر لازم اندیشیده شود.

 

 

معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های صنعتی و تولیدی در استان مرکزی، توانایی و عملکرد شعب این استان را مطلوب ارزیابی کرده و خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای استمرار این مسیر و بهبود برخی شاخص‌های قابل اصلاح در عملکرد شعب استان مرکزی شد.

 

در این جلسه امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون، با ارائه گزارشی از عملکرد استان مرکزی، میزان منابع بانکی استان در پایان ۶ ماهه نخست سال جاری را بالغ بر ۴.۸۹۲ میلیون ریال ذکر کرده و اشاره نمود: میزان منابع جذب‌شده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۸.۳ درصد رشد داشته است. همچنین مصارف استان با رشدی بیش از ۱۱ درصد، بالغ بر ۵۹۱.۲۱۷ میلیون ریال افزایش‌یافته است.

 

وی با اشاره به آمارهای موجود، سهم منابع ارزان‌قیمت استان را ۵۰ درصد عنوان نموده و افزود: بیش از ۲.۹۲۹ میلیون ریال تسهیلات در سال جاری توسط شعب استان مرکزی پرداخت‌شده است.

 

در ادامه وفایی، مدیر شعب استان مرکزی با تأکید بر اهمیت موقعیت جغرافیایی ویژه استان و فعالیت‌های صنعتی در استان، ارائه تسهیلات کوتاه مدت را ازجمله برنامه‌های هدف‌گذاری و اجرایی در استان برشمرده و نیز تعیین سقف ریالی برای ضمانت‌نامه‌های بانکی از سوی بانک مرکزی را ازجمله محدودیت‌های ناشی برای ارائه ضمانت‌نامه موردنیاز مشتریان کلان عنوان کرد.

 

در این جلسه همچنین روسای شعب مرکزی اراک، مرکزی ساوه، کمیجان، قائم‌مقام اراک و شهید چمران ساوه، ضمن ارائه آمار و برشماری دستاوردهای شعب خود به طرح مسائل و چالش‌های موجود پرداختند و راهکارهای لازم در این خصوص از سوی اعضای کمیته طرح و بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: