رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت؛

مراحل پایانی پروژه ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح

مراحل پایانی پروژه ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح
کدخبر : 535644

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی، توضیحاتی را درباره ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه ارائه کرد.

به گزارش شما و اقتصاد ، دکتر عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز درجلسه کمیته راهبردی ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح دربانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام سه بانک و مؤسسه باقی‌مانده یعنی بانک‌های انصار، قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقررشد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یک ماه آینده برگزار شود.

وی درخصوص مجموعه معظم بانک سپه اظهار کرد: این مجموعه با دربرداشتن پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت‌های بانکی وخدمت‌رسانی به آحاد مردم وفعالین اقتصادی را با قدرت و توان شش بانک  تداوم خواهد داد. 

رئیس شورای پول و اعتبار در ادامه یادآور شد: پروژه ادغام این شش بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی ودارایی وبانک سپه درطول دو سال و نیم به سرانجام می‌رسد. 

وی در پایان تأکید کرد: انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.
 
 
روابط عمومی بانک مرکزی
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: