مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم با همت خیرین بانک صادرات به بهره‌برداری رسید

مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم با همت خیرین بانک صادرات به بهره‌برداری رسید
کدخبر : 535697

​مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای «دشت مارم» شهر فین در استان هرمزگان افتتاح شد و در اختیار ١٠٠ دانش‌آموز قرار گرفت.

به گزارش شما واقتصاد ، طی مراسمی با حضور مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان، اعضای  ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک، مقامات محلی و مسئولان آموزش و پرورش، مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای «دشت مارم» شهر فین از توابع بندرعباس با گذشت چهار ماه و نیم از گلنگ‌زنی افتتاح شد. 
 
مدرسه+سه+کلاسه+روستای+دشت+مارم+هرمزگان+با+همت+بانک+صادرات+ایران+به+بهره+بردرای+رسید+شماواقتصاد
 
حمداله‌عظیمی ماسوله، دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران با بیان اینکه برای احداث این مدرسه هشت میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات ایران و همیاری‌های مردمی تامین شده، تاکید کرد: علاوه بر هزینه احداث این مدرسه، مبلغ ٨٠٠ میلیون ریال نیز از محل کمک‌های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات استان هرمزگان برای تجهیز وسایل سرمایشی و سایر ملزومات این مدرسه اختصاص یافته است.
وی افزود: کلنگ احداث این مدرسه در ابتدای تیرماه سال ٩٩ در زمینی به مساحت سه هزار و ٨٠٠ متر به زمین زده شد که با گذشت حدود چهارماه و نیم، با زیربنایی در حدود١٧٠ متر مربع مراحل احداث آن به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که مورد استفاده ١٠٠ دانش‌آموز این روستا و روستاهای همجوار خواهد بود.
 
 

  امر خداپسندانه مدرسه‌سازی به همت مدیریت ارشد بانک، همکاران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران از دهه‌های قبل آغاز و تاکنون همزمان با مشارکت در پروژه‌هایی نظیر ساخت منازل مسکونی، مسجد، مجتمع فرهنگی، سالن ورزشی، خوابگاه دانش‌آموزی، مراکز توانبخشی، خانه بهداشت، آبرسانی و ... احداث و تعمیر ده‌ها مدرسه در نقاط محروم، سیل‌زده و زلزله‌زده به سرانجام رسیده و احداث پروژه‌های مدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور همچنان ادامه دارد.

 

 

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: