ارتقای سازوکار مبارزه با پولشویی در موسسه اعتباری نور

ارتقای سازوکار مبارزه با پولشویی در موسسه اعتباری نور
کدخبر : 535735

موسسه اعتباری نور پیگیری جدی‌تر الزامات مبارزه با پولشویی و رعایت دستورالعمل‌ها‌ی ابلاغی از سوی بانک مرکزی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری نور، پیرو جلسه دوره‌ای رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری به منظور تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های بانک مرکزی و نظام بانکی برای مقابله با فعالیت‌های پولشویی، روز پنج‌شنبه ۹۹/۸/۲۲ حشمت‌اله نظری رئیس هیئت سرپرستی این موسسه به اتفاق رئیس اداره پولشویی با حضور در سرپرستی استان تهران و دیدار با سرپرست تهران و تعدادی از رؤسای شعب، بر پیگیری جدی‌تر الزامات مبارزه با پولشویی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی بانک مرکزی تأکید کردند.

 

WhatsApp+Image+2020-11-14+at+11.12.17+(1)


بر اساس این گزارش ایشان با اشاره به اقدامات انجام شده در این موسسه در زمینه استقرار سامانه‌های شناسایی و احراز هویت مشتریان، اهمیت دقت همکاران صف به‌ویژه رؤسای شعب، در انجام هر چه بیشتر مقررات و ضوابط ابلاغی در خصوص شفافیت تراکنش‌ها، گردش عملکرد مشتریان ومبارزه با پولشویی را لازم و ضروری دانستند.


ایشان در خاتمه خواستار ارتقای مبارزه با پولشویی در سطح استان‌ها و همچنین افزایش اختیارات و توسعه دسترسی به سامانه‌های مربوطه از سوی حوزه‌های نظارتی در این موسسه شدند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: