درخواست و اعطای کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد از طریق برنامه ویپاد

درخواست و اعطای کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد از طریق برنامه ویپاد
کدخبر : 536121

«کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد» با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌قیمت» و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی از تسهیلات این بانک، طراحی و ارائه شده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، طرح کارت اعتباری ارزان‌قیمت، بر مبنای نتیجه اعتبارسنجی مشتریان محترم و در راستای تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک طراحی شده است. در این طرح بر اساس امتیاز سپرده‌های مشمول مشتریان، تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به آنان اعطا می‌شود؛ به نحوی که امکان تعیین فاکتورهای «مبلغ تسهیلات» و «مدت و مبلغ سپرده‌گذاری» نیز برای مشتریان فراهم است.

کارت+اعتباری+ارزان+قیمت+بانک+پاسارگاد+شماواقتصاد

 

بر اساس این خبر، در این طرح ضمن ارج نهادن به مراوده مشتریان گرامی با بانک، کسانی‌که دارای سپرده قرض‌‌الحسنه جاری و یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی هستند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

اعطای کارت اعتباری ارزان‌قیمت بر مبنای امتیازهای کسب‌شده توسط مشتری، حداقل به مدت 3ماه پس از ثبت درخواست ایشان از طریق اپلیکیشن ویپاد انجام خواهد شد. ازاین‌رو متقاضیان ضمن نصب این برنامه از طریق کافه بازار، سایت بانک پاسارگاد و یا سایت ویپاد به نشانی www.wepod.ir (برای سیستم عامل اندروید و یا نسخه وب برای کلیه سیستم‌عامل‌ها) می‌توانند پس از طی مراحل احراز هویت، نسبت به ثبت‌نام و درخواست کارت اعتباری به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.

گفتنی است هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مربوط به «کارت اعتباری ارزان‌قیمت» در سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir/icc مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره‌ تماس۸۲۸۹۰ تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: