پیام تسلیت مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشور

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشور
کدخبر : 536270

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در پیامی شهادت دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران متن پیام سید عبدالله سجادی به شرح ذیل است:

شهید+فخری+زاده+شماواقتصاد

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

...هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (سوره مبارکه آل عمران، آیه ۱۶۹)

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند.

شهادت جانسوز دکتر محسن فخری زاده که یکی از مدیران توانمند و دانشمند هسته ای میهن عزیزمان و پرورش یافته در مکتب امام حسین (ع) بود، به دست خبیث ترین انسانها صورت گرفت که این اقدام دشمنان بی گمان آنها را به هدفهای شوم و تاریک خود نخواهد رساند؛ همچنان که شهادت دانشمندان شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن کاروان علم و دانش ایران را از حرکت بالنده خویش باز نداشت و خون این مدیر نخبه و دانشمند نیز همراه با دریغ و تأثری که بر جای می گذارد، بوستان علم و معرفت در جای جای کشور را بارور خواهد ساخت.

لذا ضمن محکوم نمودن این اقدام خصمانه و ددمنشانه دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم که نخبگان و دانشمندان میهن اسلامی راه مقدس شهید دکتر فخری زاده را ادامه داده و اجازه نخواهند داد با از دست دادن چنین دانشمند برجسته ای پرچمی که افراشته شده است بر زمین بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: