بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان ؛

حمایت ۱۱ میلیاردی بانک کشاورزی از راه اندازی مجموعه تولیدی ایران نشاء در البرز

حمایت 11 میلیاردی بانک کشاورزی از راه اندازی مجموعه تولیدی ایران نشاء در البرز
کدخبر : 536482

استان البرز همواره در اقتصاد ایران به عنوان یک استان استراتژیک شناخته می‌شود. همسایگی با چهار استان مهم صنعتی کشور و قرار گرفتن در مسیر 14 استان کشور، همجواری با پایتخت، تراکم جمعیتی بالا و ارتباط نزدیک با یک بازار حدوداً 20 میلیون نفری و استقرار بخش زیادی از صنایع مهم و برندهای ملی در این استان از جمله شاخص‌هایی است که گویای این وضعیت استراتژیک است. در استان البرز در بخش کشاورزی ، بیش از نیمی از اراضی کشاورزی تحت کشت زراعی است و بسیاری از این اراضی از پتانسیل خوبی برای توسعه کشت گلخانه‌ای برخوردار است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل  روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در  شهر محمدشهر استان البرز ، مجموعه تولیدی ایران نشاء ، در زمینی به مساحت  ۵ هزار متر مربع وبا حمایت ۱۱  میلیارد و ۳۳۵ میلیون  ریالی بانک کشاورزی احداث و راه اندازی شده است.

 

مجید سلیمیان ،مدیر مجموعه ایران نشاء ضمن تاکید بر حمایت ۱۱  میلیارد و ۳۳۵ میلیون  ریالی بانک کشاورزی گفت : این گلخانه  از اواخر سال ۹۸ با وجود تورم اقتصادی بالا به بهره برداری رسید.

 

مدیر مجموعه ایران نشاء افزود: با پشتیبانی بانک کشاورزی و به همت مدیر و کارشناسان متخصص، کوشا و کارآفرین مجموعه تولیدی ایران نشاء ، توان ظرفیت تولید ۵ میلیون نشاءدر هردوره ( یک ماه تا ۴۰روز ) و ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۰ نفر بصورت ثابت و تعداد ۲۰الی ۲۵ نفر پیمانکار، در تامین  نشاء صیفی کاران  سراسر کشور از جمله استانهای هرمزگان ،قزوین ،البرز نقش به سزایی دارد .

 

این گزارش می افزاید:در شرایط بحرانی موجود برای مقابله با تنش آبی، توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای به‌عنوان جایگزین مناسبی برای  کشت سنتی و راه موثری برای برون‌رفت از چالش جدی کمبود آب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: