بانک کارآفرین و همراه اول تفاهمنامه مشترک امضا کردند

بانک کارآفرین و همراه اول تفاهمنامه مشترک امضا کردند
کدخبر : 536953

شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک کارآفرین در حوزه‌‌های فناورانه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این تفاهمنامه به امضای محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین و مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار رسید و مقرر شد طرفین و شرکت‌های زیر مجموعه آنها همکاری مشترک خود را در حوزه فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری آغاز کنند.

12502_orig

طبق این تفاهمنامه، توسعه‎ نئوبانک، مراودات API، کیف پول و پرداخت‌‌های خرد، Micro Finance و اعتبارسنجی مشتریان (Customer Credit) در دستور کار دو طرف قرار گرفت. مدت اجرای این تفاهمنامه از زمان امضای آن سه سال است و با توافق طرفین قابل تمدید است.

در مراسم امضای این تفاهمنامه محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به فلسفه وجودی شرکت نگاه در بانک گفت: این شرکت تاسیس شد تا بانک را در توسعه محصولاتش یاری رساند. با توجه به این که حوزه فناوری رشد بسیار سریعی دارد، یکی از اولویت‌‌های اصلی بانک را بر این نهادیم که در این بخش محصولات متنوعی را در حوزه بانکی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای تاسیس هلدینگ نگاه اولویت اصلی را بر همکاری با همراه اول به عنوان اپراتور فعال گذاشتیم و خوشحالیم که امروز با امضای این تفاهمنامه، همکاری‌ها وارد فاز جدیدی خواهد شد.

مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: همکاری با همراه اول را با کیف پول الکترونیکی آغاز کردیم، اما نگاه ویژه‌ای به نئوبانک داریم و با توجه به این که برنامه‌‌های توسعه‌ای بانک بر این بخش استوار شده است، سعی خواهیم کرد که بین بانک‌های کشور در این بخش پیشرو باشیم و به زودی بتوانیم ثمره این تفاهمنامه را به چشم ببینیم.

فرزین همچنین تاکید کرد: قطعاً این همکاری فتح بابی برای همکاری‌های آتی خواهد بود و بعد از این در بخش‌‌های مختلف، همکاری‌‌های گسترده‌تری را با همراه اول به پیش خواهیم برد.

در این مراسم مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: همکاری بین اپراتورها و بانک‌ها یکی از اتفاق‌‌های لازم و ضروری در دنیای امروز است و هر دو طرف در قبال هم نقش‌ قابل توجهی را ایفا می‌کنند.

12502_orig

وی تاکید کرد: این همکاری‌ها می‌تواند خلاء‌های موجود در خدمات‌دهی که تاکنون وجود داشته را پوشش دهد و امیدواریم که در آینده شاهد تداوم و تنوع همکاری اینچنینی باشیم.

علی بقایی رییس هیات مدیره همراه اول نیز با ابراز امیدواری برای ادامه این همکاری‌‌های گفت: با توجه به گسترش فناوری‌ها و آپ‌‌های مختلف، همکاری‌ اپراتورها و بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند برنامه‌‌های توسعه‌ای را سرعت بخشد.

بر اساس مفاد این تفاهمنامه، طرفین بر کیفیت روند اجرای تفاهمنامه حاضر نظارت خواهند داشت. دو شرکت نماینده اجرایی طرفین وظیفه دارند تا در پایان هر فصل گزارش مشترکی از کیفیت پیشرفت و اقدامات انجام شده در خصوص این تفاهمنامه را به مدیران عامل شرکت‌های متبوع خود ارائه کنند. همچنین به منظور بررسی و ارزیابی نحوه اجرا و اتخاذ تصمیمات لازم، جلسات مشترکی با حضور مدیران عامل طرفین این تفاهمنامه برگزار خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: