در ششمین همایش انجمن مالی اسلامی ایران بررسی شد:

حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی

حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی
کدخبر : 536956

ششمین همایش مالی اسلامی ایران با محوریت بررسی موضوع "حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی" صبح امروز بیست و ششم آذرماه به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در این همایش مجازی دکتر علی صالح آبادی رئیس انجمن مالی اسلامی، دکتر مصباحی مقدم، رئیس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، رئیس انجمن مهندسی مالی، دکتر شاپور محمدی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و جمعی از اعضای انجمن مالی اسلامی در پنل های تخصصی به ارایه دیدگاه های خود در مورد موضوع همایش پرداختند.

دکتر علی صالح آبادی ضمن گرامی داشت یاد مرحوم دکترعباس موسویان، فقدان این استاد گرانمایه را ضایعه بزرگی برای جامعه علمی کشوردانست و گفت:مرحوم آیت الله تسخیری و دکتر عباس موسویان از اساتید پیشرو و مشوق فعالیت های علمی انجمن مالی اسلامی به شمار می روند.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری پنج دوره همایش علمی سالانه با محوریت موضوعات روز مالی اسلامی از فعالیت های مهم و ارزشمند انجمن مالی بوده است.

صالح آبادی به برگزاری سی نشست تخصصی داخلی و بین المللی توسط انجمن مالی اسلامی اشاره کرد و گفت: محتوای این نشست های تخصصی و همایش های برگزارشده در پایگاه این انجمن در دسترس اساتید و علاقه مندان قرار دارد؛ این پایگاه به عنوان یک سایت مرجع علمی، مجموعه مطالب ارزنده و متنوعی در حوزه مالی اسلامی را در بر می گیرد.

وی انتشار فصلنامه تحقیقات مالی اسلامی را از دیگر دستاوردهای انجمن مالی اسلامی عنوان کرد و گفت: این فصلنامه به همت انجمن مالی اسلامی، دانشگاه امام صادق و سازمان بورس منتشر می شود و آماده انتشار آثار پژوهشگران و اساتید حوزه مالی اسلامی است.

رئیس انجمن مالی اسلامی خاطر نشان کرد: این انجمن موفق به کسب رتبه A بین انجمن های علمی از طرف وزارت علوم شده و توانسته جایگاه شایسته ای بین انجمن های علمی کشور کسب کند.

علی صالح آبادی پذیرش ۱۳۴ دانشجو در دوره های آموزش DBA بازار سرمایه اسلامی را از دیگر افتخارات علمی انجمن مالی اسلامی دانست و گفت: تا کنون پنج دوره DBA بازار سرمایه دانشجو پذیرش کرده ایم که اولین دوره آن همزمان با مجمع سالانه انجمن فارغ التحصیل و موفق به اخذ گواهینامه های خود از سازمان بورس و انجمن مالی اسلامی شدند.

رئیس انجمن مالی اسلامی ضمن تشکر از همه اساتید شرکت کننده در همایش اظهار امیدواری کرد که این همایش بتواند نقش موثری در حوزه مالی اسلامی برجای بگذارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: