مروجی قائم مقام موسسه اعتباری ملل :

سرمایه گذاری های "ملل" به زودی به ثمر می نشیند

سرمایه گذاری های "ملل" به زودی به ثمر می نشیند
کدخبر : 537694

موسسه اعتباری ملل جز شرکت های گروه بانکداری است که در بازه یک ساله با رشد خوبی که داشته بازدهی بالایی راعاید سهامداران کرده است.این شرکت با توجه به دارایی های در اختیار و مجموعه اقداماتی که درحوزه کسب و کار محوری (عملیات بانکداری) اجرایی کرده است جز وبانک هایست که از ساختار مالی مطلوب برخودار بوده و سودده می باشد.

به گزارش شما و اقتصاد ، محمد رضا مروجی  قائم مقام موسسه اعتباری ملل ضمن تشریح آخرین وضعیت عملیاتی  این مجموعه و اقدامات صورت گرفته در راستای واگذاری سرمایه گذاری ها به بورس ۲۴ گفت:با توجه به  گزارشاتی که تاکنون منتشر کردیم  وضعیت عملیاتی ما مطلوب است و افزایش منابع خوبی کسب کردیم  که توان اعتبار دهی موسسه و افزایش سود دهی را به همراه خواهد داشت.

موسسه+ملل+مروجی+شماواقتصاد

 

وی ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاری های موسسه درحال به ثمر رسیدن است و با توجه به الزامات قانونی در مسیر واگذاری آنها هستیم .از جمله  پروژه مسکونی درنیکای مشهد، مجتمع مرواریدشمیران وبهاررضوی کرمان که مراحل پیش فروش وفروش  آنها آغاز شده است. همچنین  پروژه کوه نور مشهد نیزاقدامات لازم برای فروش آن  از اواخرسال جاری انجام خواهد شد   با واگذاری این سرمایه گذاری هامنابع خوبی با توجه به بهای تمام شده پروژه ها و قیمت های فعلی بازارمسکن برای موسسه به همراه خواهد داشت. درسال جاری علاوه بر شرایط خوبی که در حوزه عملیاتی برای سهامدارن داریم این نویدرا به سپرده گذاران می دهیم که انشالله  در پرداخت سود قطعی رشد خوبی خواهیم داشت.

 

مروجی افزود:  در سه ماه سوم سال با برنامه ریزی  وتلاش همکاران در صف وستاد حدود ۲۵ درصد رشد  منابع داشتیم  که در مجموع منجر به رشد درآمد و سود آوری نسبت به  سال قبل برای ملل خواهد بود.

ایشان اضافه کرد :در حوزه واگذاری شرکت ها نیز اقدامات خوبی در حال عملیاتی شدن است که برای مثال شرکت ارزیاب هفته آینده برای مزایده اماده می شود و شرکت مسکن سازان نیز در حال طی مراحل پذیرش برای عرضه اولیه دربورس است،  چند شرکت را تاکنون واگذار کردیم و در تلاشیم تا سایر شرکت ها را نیز واگذار نماییم

 

وی افزود: ما همچنین درحوزه فروش دارایی های  تملیکی نیز امسال فعالانه عمل کردیم وبخش عمده ای از این املاک را از طریق مزایده به مردم واگذار نمودیم که از قِبَل ان برگشت سرمایه ونقدیندگی را برای موسسه بدنبال داشته است .

 

مروجی گفت: ازدیگر اقداماتی که صورت دادیم کاهش ۴ درصدی هزینه تمام شده پول نسبت به سال قبل بوده  که به نظر میرسد  اقدام موثری بوده است از طرفی سپرده های قرض الحسنه موسسه با رشد ۸۴درصدی  همراه بوده که این نشان از اهتمام موسسه برای جمع اوری اینگونه منابع و اعطای وام قرض الحسنه به مشتریان می باشد 

 

ایشان درخصوص پدیده شاندیز گفت:  ما از شرکت پدیده شاندیز و گروه ساختمانی پدیده شاندیز بجای مطالبات موسسه با توجه به تصمیمات  اتخاذی سهام دریافت کردیم که دارایی موسسه در سهام پدیده شاندیز درحال حاضر باسوددوهزارمیلیاردریالی مواجه است و با توجه به معافیت مالیاتی که برای این سرمایه گذاری از سوی دولت در نظر گرفته شده این سهام به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شوند.

 

وی درباره قیمت سهام موسسه نیز گفت: با توجه به رشد درآمد ها ،شناسایی سود مناسب حاصله از فروش سرمایه گذاری ها ، کاهش هزینه تمام شده پول  و ... در حال حاضر ارزش سهام شرکت کاهش حداقلی متاثر از نوسانات اخیر داشته و با نوسان کمتری در حال معامله می باشد  وچشم انداز مثبتی را برای آن متصور است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: