مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از مرحله نهایی رویداد «صبانو»:

بازنشستگان باید تمام نیازهای خود را از مرکز نوآوری صبا دریافت کنند

بازنشستگان باید تمام نیازهای خود را از مرکز نوآوری صبا دریافت کنند
کدخبر : 537699

اکبر افتخاری این مطلب را امروز پس از بازدید از مرکز نوآوری صبا و حضور در جلسه معرفی تیم‌های راهیافته به مرحله نهایی رویداد «صبانو» در گفت‌وگویی اینستاگرامی بیان کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی با بیان اینکه «خدمات مرکز نوآوری صبا نباید محدود به بازنشستگان کشوری بماند»، افزود: این مرکز با استفاده از نیروهای جوان و خلاق فعال در استارتاپ‌ها، باید حتی به سمت شناسایی نیازهای پنهان بازنشستگان حرکت و برای آن راه‌حل پیدا کند تا جامعه مخاطب از آن استقبال کند؛ این، تجربه و رویکردی است که ما در استاپ‌های موفق داخلی و خارجی هم شاهد آن هستیم.

IMG-20210101-WA0006

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به پرسشی درباره اهداف این صندوق از راه‌اندازی مرکز نوآوری صبا اظهار داشت: ما فعالیت مرکز نوآوری صبا را با این رویکرد آغاز کردیم که به نظر می‌رسید ارائه خدمات در حوزه بازنشستگی دچار روال سنتی و معمولی و فاقد خلاقیت بود و صرفا در حوزه پرداخت حقوق و حداکثر ارائه بیمه تکمیلی بود.

 

IMG-20210101-WA0018

وی با تاکید بر اینکه «نیاز داریم در حوزه بازنشستگی سرویس‌ها و خدمات نوینی ارائه دهیم»، گفت: مرکز نوآوری صبا با این هدف تاسیس شد که بستری برای به‌کارگیری ذهن‌های جوان و حمایت و راهبری آنها از ایده به محصول باشد.

افتخاری با اشاره به تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی رویداد «صبانو»، عملکرد آنها را در راستای ارائه خدمات گسترده و مناسب با هزینه اندک ارزیابی کرد و افزود: این رویداد، با یک برنامه‌ریزی هدفمند و مشخص از چندماه قبل آغاز شد و پس از مراحل فراخوان و داوری اولیه، امروز به مرحله داوری نهایی رسید که نشانگر اجرای آن، طبق برنامه و سیاستگذاری اولیه است.

instagramphotodownload.com_________________-9

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر ضرورت تحقق سه‌ضلعی «انتخاب، حمایت و راهبری» از سوی مرکز نوآوری صبا در قبال شرکت‌های استارتاپ و نوآور، تصریح کرد: هدف ما از حمایت و راهبری استارتاپ‌ها، دولتی کردن آنها و یا مشغول کردن آنها در روال‌های کند اداری نیست؛ بلکه می‌خواهیم راه را برایشان باز کنیم تا رشد کنند و ما هم خدمات بهتری برای بازنشستگان دریافت کنیم.

وی با اشاره به حمایت و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با فعالیت‌های مرکز نوآوری صبا تصریح کرد: ما از استارتاپ‌هایی که به رویکردهای حوزه بازنشستگی نزدیک باشند، حمایت لازم را خواهیم داشت.

افتخاری+مدیرعامل+صندوق+بازنشستگی+شماواقتصاد

 

توصیه‌هایی به استارتاپ‌ها

افتخاری همچنین در جلسه معارفه تیم‌های حاضر در مرحله نهایی رویداد «صبانو» که با هدف ارائه خدمات شتاب‌دهنده و توسعه بازار در حوزه سالمندی و بازنشستگی برگزار شده است، توصیه‌هایی درباره توجه به الگوی سنی بازنشستگان کشور که با دوران سالمندی فاصله قابل‌توجهی دارد و نیز استفاده از ابزارهای مختلف و متکی نماندن صرف به موبایل‌های هوشمند ارائه کرد.

 

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام آمادگی برای برگزاری جلسات آشنایی با مسایل و مشکلات دوره بازنشستگی برای استارتاپ‌ها، همچنین اعلام کرد که بخش ویژه‌ای در درگاه خدمات الکترونیک صندوق برای معرفی شرکت‌ها و فعالیت‌های نوآورانه به جامعه مخاطب ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: