پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
کدخبر : 537729

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام، سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک سال پیش در این روز تلخ، ایران یکی از بزرگ ترین دلاورمردان تاریخ خود را از دست داد و این فقدان جانسوز داغی بزرگ بر دل آزادی خواهان ایران و جهان گذاشت. در پی اقدام کوردلانه دشمنان اسلام، روح مطهّر سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی به دیدار سید و سالار شهیدان شتافت و در جوار حق تعالی آرام گرفت. او جان خود را در راه اعتلای پرچم اسلام فدا کرد و برای مبارزه با کفر، ستم، تروریسم و داعش به شهادت رسید و این همان پایانی بود که سال‌ها انتظارش را می کشید.

مبارزات و مجاهدت های وصف نشدنی سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و ایران اسلامی، چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی طی دو دهه اخیر، ایشان را به یک قهرمان قدرتمند و پرآوازه تبدیل کرد.  

شهید سلیمانی سربازی بود که اندیشه و عمل خود را در طول دوران حیات، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی وقف کرد .او گرچه پیش ما نیست، اما روحش بزرگش نظاره گر ما است و بدون شک چیزی جز تلاش برای سربلندی کشور از ما نمی خواهد. همه تلاش ما خدمتگزاران میهن اسلامی نیز باید ادامه دادن راه آن شهید بزرگوار در اعتلای هر چه بیشتر نام ایران و کمک به امت اسلام باشد.

 ما نیز می کوشیم با الگو گرفتن از آن شهید عزیز، در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نکنیم تا پیش شهدا و امام شهدا، سربلند بمانیم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره و کارکنان بانک دی نخستین سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام، سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف و عزیز ایران و تمامی آزادی خواهان جهان و عاشقان این شهید والامقام تسلیت عرض می کنم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: