یکی دیگر از دستاوردهای پرداخت الکترونیک سپهر به ثمر نشست:

رونمایی از ۱۶۸۶ خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

رونمایی از ۱۶۸۶ خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر
کدخبر : 537963

مراسم رونمایی از ۱۶۸۶ خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برگزار شد. بنابراین گزارش در این مراسم با حضور مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل، دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند.

 مهندس رهنماپور با اشاره به همراهی تیم شرکت در روزهای سخت گفت: در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برندسازی جدید اتفاق افتاد تا خدمات در حوره پرداخت با بهترین کیفیت به سهامداران و مردم ارائه شود.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت از جمله رتبه ۲ کشوری روابط عمومی، ادامه داد: سعی کردیم تعداد پوزهای کم تراکنش و فاقد تراکنش را کم و این رکورد را در ماه های گذشته حفظ کنیم و همچنین در تداوم سرویس نیز در شبکه پرداخت رتبه یک را داشته باشیم.

 


کسب۷ رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر


 

وی با اشاره به حضور افراد متخصص در شرکت افزود: محصولات بسیار خوب نرم افزاری توسط قسمت های فنی پیاده سازی و تولید شده است. دستگاه پوز اندرویدی sepehr A۱  برند اخنصاصی شرکت است و توانستیم با کمک بانک صادرات ایران و دیگر بانک ها مشتریان خوبی را جذب کنیم.

مهندس رهنماپور در ادامه با ابراز امیدواری اینکه sepehr A ۱  به عنوان یک محصول استراتژیک بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما دنبال ارزش افزوده هستیم. در فرهنگ بانک صادرات ایران شعار خاصی وجود دارد که می‌گوید حق با مشتری است . این شعار در شرکت ما هم شکل پیدا کرده است. باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا  مشتری مداری را رعایت کردیم و در این راستا یکی از موضوعات مهم ارتقای کال سنتر است.

کلیه نرم افزارها و سخت افزارهایی که ارتقا اداره ارتباط با مشتریان لازم دارد را در اختیارش گذاشتیم و امروز نیز توانستیم این سرشماره کشوری را راه اندازی کنیم.

 

 

مهندس رهنماپور در پایان تصریح کرد: امیدواریم در ادامه کار با برقراری  ارتباط دوسویه با مشتریان آنها را بیش از پیش از خدماتی که شرکت می تواند ارائه دهد، آگاه کنیم.

دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره پرداخت الکترونیک سپهر نیز ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن یکی از دستاوردهای ارزشمند شرکت گفت: یکی از الزامات برای ارائه خدمات درست، پشتیبانی خوب است. قطعا یکی از ابزارهای مهم کال سنتر  است .۱۶۸۶ شماره ای است که هم در ذهن می‌ماند هم شرکت را در رده و سطح جدیدی به مشتریان نشان خواهد داد. از مدیرعامل محترم و همکاران بر ای به ثمر رسیدن این پروژه تشکر می کنم.

در ادامه جلسه بهزاد عالم رجبی مدیر این پروژه  ضمن تشکر از مهندس رهنماپور گفت: با توجه به افق های بلند شرکت، بهینه سازی کال سنتر در دستور کار قرار گرفت. دریافت کد کشوری پیشنهاد شد. گرفتن این کد به برندینگ و مارکتینگ بسیار کمک می کند.

 

 

همچنین تماس با این خط هزینه  خاصی ندارد . زمان انتظار مشتریان کمتر می شود.در حال حاضر ۶۰ کانال داریم و تا ۲۴۰ کانال قابل افزایش است.

در پایان نیز از شماره ۱۶۸۶ به عنوان خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رونمایی شد.

 

 

منبع:  روابط عمومی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: