کارکنان بانک مهر ایران خون اهدا کردند

کارکنان بانک مهر ایران خون اهدا کردند
کدخبر : 537986

برای کمک به حفظ ذخایر خونی و همچنین ترویج فرهنگ اهدای خون، امروز جمعی از کارکنان داوطلب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خون اهدا کردند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این کار با حضور تیم سیار سازمان انتقال خون در ساختمان ستادی بانک انجام گرفت و تعدادی از مدیران و کارکنان بانک در این کار مشارکت کردند. حسن تلیکانی، عضو هیأت ‌مدیره بانک نخستین فردی بود که نسبت به اهدای خون اقدام کرد.

2 (13)

 

تلیکانی درباره علت حضور خود برای اهدای خون اظهار کرد: همه ما در قبال همنوعان خود وظایفی داریم. نمی‌توان در برابر افرادی که در بیمارستان‌ها بستری هستند و به خون نیاز دارند بی‌تفاوت بود.

وی همچنین اظهار کرد: مدتی پیش شاهد بودیم به‌علت شیوع بیماری کرونا مردم کمتر به مراکز انتقال خودن مراجعه کرده و ذخایر خونی کاهش پیدا کرده بود. بر همین اساس اهدای خون در این شرایط اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

4 (1)

 

منصور فرجی مهماندار، رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک مهر ایران نیز پس از اهدای خون خود گفت: کارکنان بانک مهر ایران امروز برای حفظ ذخایر خونی کشور و همچنین کمک به ترویج فرهنگ اهدای خون نسبت به این کار اقدام کرده‌اند. خوشبختانه پس از اعلام ما تعداد زیادی از کارکنان بانک برای این کار داوطلب شدند.

 

5 (1)

وی همچنین اظهار کرد: اهدای خون در شرایط فعلی وظیفه همه ماست. خوشبختانه درباره عدم انتقال بیماری کرونا از این طریق آگاهی لازم در جامعه ایجاد شده و امروز نیز این کار با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

فرجی مهماندار همچنین گفت: اهدای خون به‌صورت سازمانی علاوه بر اینکه می‌تواند به حفظ ذخایر خونی کشور در سطح مطلوب کمک ‌کند، از آنجایی که یک حرکت جمعی است، در گسترش فرهنگ انتقال خون نیز نقش به‌سزایی دارد.

 

3

پس از تمام شدن کار انتقال خون، از عوامل اجرایی سازمان انتقال خون نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: