برگزاری جلسه روسای شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

برگزاری جلسه روسای شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
کدخبر : 538006

جلسه روسای شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای شعب شهر اصفهان به صورت حضوری و با حضور روسای شعب شهر های تحت پوشش خارج از شهر  اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس با محوریت بررسی عملکرد ۹ ماهه و تبیین اهداف طرح های پیشرو ، خدمات کارمزدی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک  برگزار شد.  

محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در۹ ماه سپری شده از سال ۹۹  ،  با تشریح مهمترین راهکارهای پیشبرد اهداف ابلاغی در طرح های پیشرو افزود: رصد اطلاعات بدست آمده و اشراف همکاران به  نحوه عملکرد شعبه  به مثابه چراغ راهی است که در سخت ترین مراحل، مسیر عبور را به ما نشان داده و با عث می شود بهترین تصمیم را در مقاطع حساس اخذ نمائیم.

سبزواری  با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی مربوط به فصول سرد سال بر رعایت اصل صرفه جویی  تاکید و توجه به محیط زیست و انجام رسالت سازمانی به مولفه های زیستی از قبیل آلودگی هوا، آب ،خاک و. . .  و لزوم  کنترل این آلودگی ها  به عنوان یکی از اولویت های مهم سازمانی  و فردی پرداخت و محیط زیست را میراث و امانت با ارزش گذشتگان و آیندگان برشمرد و استفاده از منابع تجدید پذیر و انرژی های پاک را در راستای اهداف خانواده بزرگ ایران زمین با سرلوحه قراردادن شعار "برای زندگی همین یک زمین را داریم" را از همگان خواستار شد.

سبزواری در انتها مواردی را در خصوص اهمیت شناسایی علایق مشتریان، بهداشت پرونده های تسهیلاتی، سرویس دهی به دستگاه های خودپرداز، پیگیری مطالبات غیر جاری، تشویق مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیکی، رعایت موارد ایمنی و حفاظتی برای همکاران شعب بیان داشت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: