معاون منابع انسانی بانک ملی ایران:

«حق الناس» در گزینش رعایت شود

«حق الناس» در گزینش رعایت شود
کدخبر : 538136

​عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در همایش تبیین برنامه ها و ارتقاء کیفی فعالیت های گزینش بانک گفت: امر گزینش «حق الناس» است و باید مراقب باشیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش شما و اقتصاد ، حبیب اله رشید ارده در این همایش که با حضور حسن مونسان عضو هیأت عامل و معاون شعب، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مهدی ملک مجد رییس اداره کل گزینش و دیگر مدیران و رؤسای ادارات امور شعب استان ها و اعضای هسته گزینش و گزینشگران بانک به میزبانی اداره کل گزینش برگزار شد؛ با تبریک سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در امر تشکیل گزینش افزود: افرادی که کار گزینش را انجام می دهند باید افرادی دلسوز، امین، متعهد و واقف به شرح وظایف خود باشند تا با انتخاب و گزینش آن ها، نیروهایی سالم و پاکدست وارد سازمان شوند.

وی اصلی ترین محور توسعه هر سازمانی را نیروی انسانی کارآمد آن عنوان و تصریح کرد: نیروهای انسانی باید ماهر و توانمند باشند تا سرمایه های آن سازمان تبدیل به درآمد و سودآوری شوند.

رشید ارده با تاکید بر اینکه بالاترین شاخص شناسایی و تمایز افراد در گزینش ها، ایمان به خداوند متعال و وجدان درونی انسان است؛ ابراز کرد: این عوامل برای گزینشگر بسیار مهم هستند و باید به عنوان عوامل بازدارنده و سلامت کاری مدنظر قرار گیرند.

عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره گزینش بیان کرد: «میزان در گزینش، حال فعلى افراد است». ممکن است خطاهای جزیی هم از افراد سر بزند که اگر با موازین نظام در تضاد نباشد؛ می توان از آن ها چشم پوشی کرد.

وی با تاکید بر این که وظیفه گزینشگران بسیار سنگین بوده و سختی کار گزینش همتراز با اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: اگر امروز ما گزینشگران حق افراد را ضایع نکنیم؛ زمانی که این افراد وارد سیستم شوند نیز حقی از مردم ضایع نخواهند کرد.

همچنین حسن مونسان عضو هیأت عامل و معاون شعب بانک نیز در این همایش به نقش مهم گزینش و خلوص نیت و فداکاری گزینشگران در استان ها اشاره کرد و گفت: دقت و انجام گزینش صحیح و بروز رسانی فرآیندهای منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی نیز با اشاره به توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر در استخدام کارگزاران که فرمودند «در کارهای کارگزارانت اندیشه و تأمل کن و پس از آزمودن آن ها، ایشان را به کار گمار» گفت: ارتباط و تعامل ادارات کل گزینش و سرمایه انسانی بسیار نزدیک است. همچنین انسجام، دقت و سرعت همکاران گزینشگر در انجام مراحل گزینش و آزمون بسیار مهم و از ویژگی های خاص و برجسته عملکرد آنان در این دوره است.

در پایان نیز اداره کل گزینش به بررسی تخصصی عملکرد نیروهای خود در ادارات امور شعب استان ها پرداخت و ضمن انتخاب و معرفی گزینشگران برتر، مدیران اداره کل گزینش هم به سوالات و دغدغه های افراد حاضر پاسخ دادند.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: