بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ششمین نمایشگاه تراکنش ایران
کدخبر : 538217

دکتر حسین مهری از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران که در محل همایش هتل اسپیناس پالاس برگزار شد بازدید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل این بانک امروز ۲۴ دی ماه در بازدید از این نمایشگاه که با موضوع اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال برگزار می شود گفت: بانک صنعت و معدن استقرار و توسعه بانکداری دیجیتال را از اولویت های اصلی خود می داند و برای این مهم شورای دیجیتال را تشکیل داده است که با حضور اساتید این حوزه هر دو هفته جلسات آن برگزار می شود و برنامه ها و طرح های اجرایی با سرعت و مطابق با سند مربوطه پیش می رود.

pdfjpg_Page15

 

وی گفت عوامل موفقیت در انتقال به بانکداری دیجیتال شامل 6 عامل در دو مبحث نگرش داخلی و خارجی است که نگرش خارجی شامل تمرکز بر تجربه مشتری، داشتن چشم انداز بلندمدت و تفکر اجرایی کوتاه مدت، اکوسیستم نوآوری آزاد و نگرش داخلی شامل تیم های دیجیتالی تمام شمول، پلتفرم فناوری اطلاعات چابک، نقش جدید برای شعب است.

 

pdfjpg_Page18

دکتر مهری یادآور شد: عمده خدمات این بانک به اشخاص حقوقی است و بیشتر در قالب بانکداری شرکتی فعالیت کرده و صنعتگران، کارآفرینان و معدنکاران از خدمات این بانک استفاده می کنند و ارتباط با گستره ای از شرکت ها و بنگاه ها، حرکت به سوی بانکداری هوشمند و دیجیتال را تسهیل می کند.

 

pdfjpg_Page16

وی خاطرنشان ساخت: از جمله مزایایی توسعه بانکداری دیجیتال، افزایش سرعت در ارائه خدمات و کنترل هر چه بیشتر در عملیات بانکی، کاهش هزینه ها، رضایتمندی مشتریان، ایجاد شفافیت و جلوگیری از فساد و رانت خواری بوده و سبب افزایش بهره وری و کارآیی سازمان شده است.

 

pdfjpg_Page17

همچنین دکتر مهری در بازدید از این نمایشگاه از غرفه بانک صنعت و معدن بازدیدکرد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه چهار سرویس جدید بانک صنعت و معدن تحت عنوان سامانه های سدف، هدف، پات و ساحب برای ارائه به مشتریان معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: