ثبت ۲۳۴ میلیارد تومان سود خالص "وملل" در ۹ ماهه سال جاری

ثبت 234 میلیارد تومان سود خالص "وملل" در ۹ ماهه سال جاری
کدخبر : 538501

عملکرد مطلوب موسسه ملل در سه فصل نخست سال جاری سود خالص این موسسه را با رشد 51 درصدی به 234 میلیارد تومان رساند و برای هر سهم 234 ریال سود شناسایی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد ، موسسه ملل صورت‌های مالی ۹‌ماهه منتهی به پایان آذر ۹۹ (حسابرسی نشده)را منتشرکرد.

عملکرد مطلوب موسسه ملل در سه فصل نخست سال جاری سود خالص این موسسه را با رشد ۵۱ درصدی به ۲۳۴ میلیارد تومان رساند و برای هر سهم ۲۳۴  ریال سود شناسایی کرد.

براساس این گزارش ، "وملل" دراین دوره زمانی و در مجموع ۱۵۲۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است این موسسه در ۹ ماه نخست سال گذشته ۱۱۹۴ میلیارد تومان درآمد داشته است .

رشد ۲۰ درصدی درآمدهای مشاع

موسسه ملل در 9 ماه نخست سال جاری سه هزارو 334 میلیارد تومان در مجموع درآمد های مشاع داشته است این رقم در مدت مشابه سال گذشته دو هزار و 779 میلیارد تومان بوده است که 20 درصد در سال جاری افزایش داشته است در این بخش سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری ها با افزایش ۵۵ درصدی به ۴۵ میلیارد تومان رسید و سود وجه التزام تسهیلات اعطایی با رشد ۳۱ درصدی به رقم دو هزار ۸۹۱  میلیارد تومان افزایش یافت .

جهش ۲۱۹ درصدی درآمدهای غیر مشاع

درآمدهای غیر مشاع این بانک در سه ماه سوم سال گذشته 43 میلیارد تومان بود که با افزایش 219 درصدی به رقم 138 میلیارد تومان رسید، دراین بخش سر فصل سایر درآمدها با رشد چشمگیر ی687 درصدی به رقم 87 میلیارد تومان رسید و درآمد کامزد هم با رشد 65 درصدی به 45 میلیارد تومان افزایش یافت .

افزایش ۵۱ درصدی سود آوری

عملکرد مطلوب موسسه ملل در سه  فصل نخست سال جاری سود خالص این بانک را به افزایش 51 درصدی به 234 میلیارد تومان رساند و برای هر سهم 234 ریال سود شناسایی کرد و سود انباشته این موسسه با رشد 50 درصدی به 362 میلیارد تومان رسید.

thm_349_87334_181

 

 

منبع:بانکداری ایرانی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: