تراز عملیاتی موسسه ملل ۱۱۰۱ میلیارد تومان شد/ رکورد جدید در جذب سپرده های بانکی

تراز عملیاتی موسسه ملل 1101 میلیارد تومان شد/ رکورد جدید در جذب سپرده های بانکی
کدخبر : 538609

موسسه اعتباری ملل در 10 ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 1101 میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری شده در این موسسه به بیش از 21 هزار میلیارد تومان رسید که 39 درصد بیشتر از 12 ماه سال 98 است .

به گزارش شما و اقتصاد،  موسسه اعتباری ملل که با نماد "وملل" در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است گزارش عملکرد دی ماه سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد .

براساس این گزارش موسسه ملل در پایان اولین ماه زمستان سال جاری سه هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران خود دو هزار و ۸۵ میلیارد تومان سود اختصاص داد، که حاصل این عملیات بانکی ثبت تراز مثبت ۱۱۰۱ میلیارد تومان بود. این موسسه در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۸۹۱ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که در سال جاری توانست آن را نزیک به ۲۴ درصد بهبود ببخشد.

برهمین اساس موسسه ملل در یک ماهه آذر، ۲۷۲ میلیارد تومان درآمد تسهیلاتی کسب کرد و به سپرده های بانکی هم ۱۷۹ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۹۳ میلیارد تومان بود این موسسه در دی ماه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت ۵۸ میلیارد تومان را ثبت کرده بود.

مانده تسهیلات اعطایی این شرکت فرابورسی در پایان آبان ماه سال جاری به ۱۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان رسید و سپرده گذاران ۴۳ درصد بیشتر از پایان دی ماه سال گذشته دراین موسسه سپرده گذاری کردند و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه به ۲۱ هزار ۸۰ میلیارد تومان رسید .

موسسه ملل دراین دوره زمانی بیشترین درآمد تسهیلاتی را به ترتیب از سه سر فصل مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و سایر تسهیلات کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است و در بخش جذب سپرده های سرمایه گذاری هم بیشترین سود را به سپرده های بلند مدت یک ساله ،کوتاه مدت و بلند مدت دو ساله پرداخت کرد .

thm_236_87379_867

بانکداری ایرانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: