در دیدار مدیرعامل بانک دی از ذوب آهن اصفهان مطرح شد؛

آمادگی بانک دی برای همکاری بیشتر با ذوب آهن اصفهان

آمادگی بانک دی برای همکاری بیشتر با ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 538633

برات کریمی مدیرعامل بانک دی کشور،رحیم طاهری عضو هیات مدیره و تنی چند از دیگر مسئولین این بانک با حضور در ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت،احمدسلیمی معاون مالی اقتصادی،ابراهیم علیخانی مدیر مالی و جمعی از دیگر مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد، برات کریمی مدیرعامل بانک دی کشور،رحیم طاهری عضو هیات مدیره و تنی چند از دیگر مسئولین این بانک با حضور در ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت،احمدسلیمی معاون مالی اقتصادی،ابراهیم علیخانی مدیر مالی و جمعی از دیگر مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

برات کریمی با اشاره به ظرفیت های بانک دی گفت:صنعت فولاد از جمله صنایع کلیدی کشور است که در اقتصاد نقش تعیین کننده ای دارد و لذا بانک دی آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد کشور است‌.

منصور یزدی زاده نیز تصریح کرد: سیستم بانکی کشور در تامین نقدینگی بخش تولید نقش بسزایی دارد و وظایف بانک ها با توجه به شرایط تحریم فعلی و محدودیت های ایجاد شده کلیدی است.

 شایان ذکر است در این جلسه مصوبه تخصیص یافته توسط بانک دی در زمینه اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات به شرکت نیز ابلاغ گردید و همچنین طرفین توافق نمودند در آینده با افزایش سرمایه پایه بانک، نسبت به گسترش تعاملات فی مابین در بخش های اعتباری و تسهیلاتی از طریق همکاری های دو جانبه اقدام نمایند.

 

منبع: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: