پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب
کدخبر : 538924

همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام دکتر محمد رضا حسین زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و دو سال از روزی که مردم ایران زمین، یکپارچه و با هدایت حضرت امام خمینی (ره) خواسته خود مبنی بر رهایی از یوغ استعمارگران را محقق کردند، گذشت.

آن نهال نازک اندام که در طول بیش از چهار دهه با خون شهیدان، اشک چشم مادران و عرق جبین پدران این سرزمین آبیاری شد، اکنون به درختی تنومند و شجره ای طیبه مبدل شده که در طوفان حوادث خم به ابرو نیاورده و میوه اش را نسل کنونی می چیند.

در این دوران سخت و نفس گیر، فراز و نشیب های زیادی برای امت زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران پدید آمد، اما توکل بر خدای متعال، پیروی از سیره ائمه اطهار و اتکا به خواست و اراده خود، باعث شد به رغم همه ناملایمات، دوران شکوفایی کشور فرا برسد، به گونه ای که اکنون عزت، افتخار و سرآمدی ایران اسلامی در جهان زبانزد خاص و عام است.

پیشرفت های کشور ما در سایه تلاش های فرزندان این مرز و بوم از مدار زمین خارج شده، به اعماق سلول ها نفوذ کرده و حتی نمونه اخیر آن در کشف و تولید واکسن بیماری فراگیر کووید ۱۹، جهان را به شگفتی واداشته است.

همه آنچه تحت عنوان حرکت بی وقفه جمهوری اسلامی ایران برای درنوردیدن مرزهای جدید خوانده می شود، تنها و تنها با استفاده از توان داخلی و جانفشانی جوانان و پیشکسوتان عرصه های علم و جهاد رخ داده است.

بدون تردید با حفظ همین روحیه، کشور در آینده نه چندان دور قله های تازه ای در حوزه های مختلف علم و عمل را فتح خواهد کرد و دشمنان ما بیش از پیش از تسلط بر امور ایران اسلامی نا امید خواهند شد.

بانک ملی ایران نیز تا جایی که در توان داشته، به تحقق اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران کمک کرده است.

بسیاری از پروژه های زیربنایی و عمرانی کشور، بسیاری از طرح های توسعه ای در حوزه های بهداشت، آموزش، فرهنگ، ترویج دین مبین اسلام و ...، بسیاری از اقدامات حمایتی، فعالیت بسیاری از بنگاه های اقتصادی و رفع بسیاری از نیازهای روزمره مردم کشور در روزهای سخت و آسان، با حمایت بانک ملی ایران پیاده سازی و عملیاتی شده است.

بانک ملی ایران که برآمده از متن مردم و متعلق به بیت المال است، همواره در کنار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و برای تثبیت و پیشرفت سیاست های آن پیشقدم شده است.

اینجانب به نمایندگی از هزاران کارمند بانک ملی ایران، فرارسیدن چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهور و عموم ملت شهید پرور تبریک عرض نموده و توفیقات هر چه بیشتر این نظام مقدس را از خدای متعال خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: