عرضه کارت هدیه دیجیتال بانک پارسیان از سوی آیگپ

عرضه کارت هدیه دیجیتال بانک پارسیان از سوی آیگپ
کدخبر : 538984

کارت هدیه دیجیتال با هدف صرفه جویی در منابع و همچنین مراجعه کمتر به بانک‌ها در شرایط کرونایی با همکاری بانک پارسیان و توسط پیام رسان آیگپ در دسترس عموم قرار می گیرد.

 به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی آیگپ، در شرایطی که کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی می باشد و با توجه به فرارسیدن تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر بانک پارسیان با همکاری پیام‌رسان آیگپ خبر از عرضه‌ی کارت هدیه‌ی دیجیتالی دادند بطوریکه برای دریافت آن نیازی به حضور در بانک نیست.

آی+گپ

 

این در حالی است که به‌نظر می‌رسد با شیوع کرونا و خطر ابتلا به این ویروس که باعث شده بسیاری از مردم به قرنطینه‌ی خودخواسته بروند، این یکی از بهترین روش‌ها برای اعطای هدیه روز مادر باشد.

کارت‌های هدیه‌ی دیجیتالی ارائه شده همچون کارت‌های هدیه‌ی معمولی دارای کد ۱۲ رقمی بوده و همچنین رمز اینترنتی نیز به‌همراه دارند. آیگپ با طراحی استیکر‌های متنوع و  با درنظرگرفتن مناسبت‌های مختلف این امکان را فراهم کرده تا کاربران کارت‌های هدیه‌ای که طراحی‌های متفاوتی دارند را آماده کرده و برای دیگران ارسال کنند.

آیگپ که چندی پیش رقابتی را برای طراحی استیکر ترتیب داده بود، معتقد است با استفاده از این ویژگی، استیکر‌های این پیام‌رسان ایرانی به شکل کاربردی‌تری مورد استفاده قرار گیرند. یکی از شاخصه های کارت هدیه دیجیتال این است که اگر توسط شخص دریافت‌کننده فعال نشود با حفظ امنیت قابل انتقال به دیگران نیز است و این امکان برای ارسال کارت هدیه محیا شده است.

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط بانک پارسیان، کارت‌های هدیه‌ی دیجیتال شامل پرداخت کامزد صدور کارت فیزیکی هدیه نیز نمی‌شوند. قابل ذکر است این سرویس همچنین باتوجه به اتصال به سیستم شاهکار و دریافت تاییدات احراز هویت بانکی از امنیت بالایی برخوردار است و متقاضیان دریافت کارت هدیه با خیالی آسوده می‌توانند آن را برای خود تهیه کنند. ارائه‌ی درخواست و خرید کارت‌های هدیه‌ی دیجیتالی از طریق پیام‌رسان آیگپ امکان‌پذیر می باشد. اگر هنوز نسبت به نصب آیگپ اقدام نکرده اید کافیست به مارکت‌های معتبر مراجعه کرده و یا از طریق سایت این اپلیکیشن به نشانیwww.igap.net   مراجعه و یا عدد۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال نمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: