مدیر عامل بانک ملی در مراسم گرامیداشت روز زن:

بانوان همکار، از نظر تعهد کاری از بهترین های سازمان هستند

بانوان همکار، از نظر تعهد کاری از بهترین های سازمان هستند
کدخبر : 539088

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که جنسیت، نژاد، مذهب و دین هیچ نقشی در انتصاب ها و ارزیابی های سازمانی کارکنان بانک ندارد، گفت: اکنون تعداد زیادی از بانوان همکار بانک در سمت های مدیریتی مانند رئیس اداره کل، معاون اداره کل و روسای شعب ممتاز و درجه یک فعالیت می کنند یا دارای سمت های تخصصی هستند.

دکتر محمدرضا حسین زاده در وبیناری که همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت روز زن با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در جمع منتخبی از بانوان همکار برگزار شد، با تأکید بر این که استراتژی بانک، انتخاب و ارتقای کارکنان بر اساس شایستگی هاست، اظهار کرد: گزارش های دریافتی نشان می دهد سهم زنان در تخلفات سازمانی نزدیک به صفر است و این نشان دهنده دقت نظر، تعهد کاری و تلاش آنها برای کمک به پیشرفت سازمان است.

وی با بیان این که بانوان همکار علاوه بر فعالیت سازمانی، نقش مهمی در اداره امور خانه و خانواده دارند و این مسئولیت آنها را دوچندان می کند، ادامه داد: در بانک ملی ایران، زنان و مردان با افتخار در کنار یکدیگر فعالیت می کنند و هیچ گونه تبعیضی میان آنها روا نیست.

حسین زاده بانوان همکار را از منظر دانش، توانایی های فردی و اجتماعی و نیز عرق سازمانی همپای مردان و گاه پیشگام آنها خواند و با بیان این که هیچ مانعی برای رشد کارکنان سازمان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به صورت عام، دستورهای ویژه ای برای رسیدگی به نیازهای بانوان همکار صادر شده و موارد خاص نیز از طریق سازوکار اداری قابل پیگیری و انجام است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با تبریک فرارسیدن روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر، به اهمیت و سختی ایفای همزمان این نقش ها توسط بسیاری از زنان کشورمان به ویژه بانوان همکار بانک اشاره کرد و گفت: ما قدردان این زحمات هستیم و خدمت رسانی به همه به ویژه بانوان همکار را وظیفه خود می دانیم.

لیلا صدر رئیس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل بانک ملی ایران هم با تقدیر از خدمات بانک به عموم کارکنان به ویژه بانوان، از حسن توجه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به مسائل حوزه زنان تقدیر کرد.

در این نشست که با حضور سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی، لیلاصدر رییس اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل و معاونین خانم ادارات کل حسابداری و بودجه، رفاه  و درمان ، مهندسی و املاک و روابط عمومی برگزار شد، تعدادی از بانوان همکار در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس مسائل خود را با مدیریت عامل بانک مطرح کردند و پاسخ های مناسب یا قول بررسی موضوع را دریافت کردند.

کمبود نیروی انسانی در برخی شعب، دور بودن محل کار نسبت به محل اقامت، درخواست افزایش پوشش های بیمه ای، استفاده حداکثری از توانمندی های زنان و تغییر وضعیت استخدام، از جمله مطالب مطرح شده در این نشست بود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: