رییس هیئت‌مدیره بانک دی در مراسم گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی احیاء‌کننده کرامت انسانی بود

انقلاب اسلامی احیاء‌کننده کرامت انسانی بود
کدخبر : 539256

رییس هیئت‌مدیره بانک دی در مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت بازخوانی صحیح ارزش‌های اصولی انقلاب بر مدار احیای کرامت انسانی تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد ، مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس‌هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد.

بانک+دی

 

در این مراسم، غلامرضا خلیل ارجمندی با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب و تبریک چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیاری از تحلیل‌گران انقلاب‌ اسلامی در تحلیل‌های خود در مورد علل و ریشه‌های وقوع انقلاب در ایران، مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را سرمنشاء بروز انقلاب می‌دانند در حالی‌که بازخوانی صحیح و اصولی ارزش‌های اولیه انقلاب و مشاهده بازنمود آن‌ها در شعارهای مردم نشان می‌دهد که انقلاب ایران بیش از این‌ها، یک انقلاب فرهنگی و با هدف احیاء عزت و کرامت انسانی بود.

وی افزود: مهمترین دلیل دشمنی‌های آشکار و نهان دولت‌های غربی با انقلاب ایران در قالب انواع تحریم‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله نیز این بود که انقلاب ایران یک پدیده نوین در قرن بیستم را رقم زد که با آرمان‌ها و ارزش‌های انسانی متعالی و داعیه درانداختن طرحی نو در عالم و آدم، گفتمان سکولار غربی و شرقی را به چالش کشیده بود.

 

بانک+دی1

ارجمندی با اشاره به لزوم تحکیم وحدت در جامعه و تاثیر آن در استمرار انقلاب تصریح کرد: اگر وحدت و همدلی مردم نبود، نهال نوپای انقلاب در همان ابتدای جنگ از میان می‌رفت.

رییس هیئت‌مدیره با تاکید بر لزوم الگوگزینی از سبک‌ مدیریت جهادی انقلاب در جامعه و سازمان‌های امروزی گفت: الگوی مدیریت جهادی اوایل انقلاب که فارغ از روابط عمودی خشک و مبتنی بر اخلاق، دینداری، احترام و شور خدمت بود، یک نمونه موفق در مدیریت است که اگر به درستی در نظام اداری پیاده شود ضامن رشد و بهره‌وری سازمان‌ها می‌شود.

وی افزود: در بانک دی نیز به خاطر جامعه هدف ویژه آن که همانا خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، لزوم پیاده‌سازی ارزش‌های انقلابی مانند صبوری، اخلاق‌مداری و ارزش‌باوری در منظومه فرهنگ سازمانی بانک و کدهای رفتاری کارکنان یک ضرورت اساسی است که می‌بایست نمود آن را در عملکرد روزانه و تعامل همکاران با مشتری مشاهده کنیم.

ارجمندی در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت بانک دی گفت: در طول یک سال گذشته در سایه همدلی و همت جمعی تمامی همکاران و با برنامه‌ریزی‌‌های دقیق انجام شده در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات، فروش املاک و دارایی‌های مازاد و ...، شاهد بهبود و رشد چشمگیر شاخص‌های کلیدی و عملکردی بانک بودیم که امیدورام در ادامه مسیر نیز با انجام اقدامات موثر شاهد توسعه دستاوردهای بانک باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: