افتتاح دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در اصفهان و قم

افتتاح دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در اصفهان و قم
کدخبر : 539315

دفاتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در شهر اصفهان و قم افتتاح و خدمت‌رسانی به مشتریان ویژه در این شهرها آغاز شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  سامان رسانه، بانک سامان ر راستای ارائه خدمات متفاوت به مشتریان خاص خود، دفتر بانکداری اختصاصی را در شهرهای اصفهان و قم راه‌اندازی کرد.

بر این اساس تمامی مشتریانی که مجموع سپرده‌گذاری آن‌ها (ریالی و ارزی) نزد بانک سامان بیش از ۳۵ میلیارد ریال باشد، می‌توانند خدمات بانکی و مشاوره‌ای خود را بدون پرداخت هزینه و کارمزد از طریق دفاتر بانکداری اختصاصی دریافت کنند.

بر این اساس، مشتریان خاص بانک سامان می‌توانند از طریق این دفاتر خدماتی شامل دسترسی آسان و راحت به بانکدار اختصاصی، انجام امور بانکی و سایر خدمات (بیمه و سرمایه‌گذاری) بدون نیاز به حضور در شعب و در محل مورد تقاضای مشتریان، ارائه پیشنهادات مالی و سرمایه‌گذاری به مشتریان و مدیریت سپرده‌های مشتری حسب شرایط موجود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون دفتر بانکداری اختصاصی اصفهان در نشانی اصفهان - خیابان توحید جنوبی - بعد از چهارراه پلیس - ساختمان ژیوار - طبقه پنجم - واحد ۵۰۱- شماره تلفن ۰۳۱۳۱۳۲۲۴۴۷ و همچنین دفتر بانکداری اختصاصی قم در نشانی قم - بلوار امین - نبش کوچه ۴۱ - ساختمان بانک سامان - طبقه دوم- شماره تلفن ۳-۰۲۵۳۲۴۰۰۴۴۱ آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

همچنین مرکز سامان ارتباط با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ در تمامی ساعات شبانه‌روز به سؤالات مختلف مشتریان پاسخ می‌دهد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: