مدیرعامل پست در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با بانک دی؛

شبکه پستی ظرفیت زیادی برای ارایه خدمات اجرایی بانک‌ها دارد

شبکه پستی ظرفیت زیادی برای ارایه خدمات اجرایی بانک‌ها دارد
کدخبر : 539334

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: شبکه توزیع گسترده و مویرگی پست، ظرفیت زیادی برای ارایه خدمات اجرایی به نیابت از بانک‌ها در سراسر کشور دارد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک دی که عبدالرضا جنتی عطایی سرپرست پست استان تهران و محمد هادی مدیر منطقه پستی شمال تهران نیز حضور داشتند، با اشاره به دست آوردهای مثبتی که از همکاری پست با سایر بانک‌ها به دست آمده، افزود: با الکترونیکی شدن نظام بانکداری در کشور، خدمات فیزیکی بانک‌ها در راستای بهبود کیفیت این خدمات و دسترسی آسان‌تر مشتریان، در حال برون‌سپاری است.

 

شرکت ملی پست

وی برون‌سپاری خدمات انبارداری و پشتیبانی بانک‌ها به پست را از دیگر زمینه‌های همکاری عنوان کرد و افزود: همانطور که در قانون برنامه ششم توسعه کشور و در راستای تحقق دولت الکترونیک تاکید شده است، دستگاه‌های دولتی به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم به این خدمات، باید خدمات اجرایی خود را به شرکت ملی پست، دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

معاون وزیر، خدمات گسترده پست در سراسر کشور به‌ویژه مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته را یادآور شد و گفت: با بردن خدمات بانکی به کمک پست به محل سکونت مشتریان، به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران که مشتری اصلی بانک دی هستند، گامی دیگر در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر  و رضایت‌بخش به مشتریان برداشته می‌شود که تاثیر بسزایی نیز در کاهش هزینه‌ها دارد.

سبحانی‌فر به تجربه بانک صادرات با پست به‌عنوان یکی از تجربه‌های موفق اشاره کرد و اظهار داشت: به‌گفته مسئولان این بانک، توزیع اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌های این بانک به مشتریان موجب شده، وصول مطالبات معوق بانک صادرات نسبت به گذشته 30 درصد بیشتر شده است.

مدیرعامل بانک دی نیز در این مراسم گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین پست و بانک دی منعقد شد و با ارایه خدمات مربوط به دریافت تسهیلات در محل موردنظر مشتری، از یک طرف دسترسی مشتریان به خدمات مورد نظر تسریع شده و از طرف دیگر مراجعات حضوری مردم به شعب بانک کاهش یافته و کیفیت ارایه خدمات بهبود می‌یابد.

برات کریمی مفاد تفاهم‌نامه همکاری بانک دی و پست را شامل همکاری در فرآیند افتتاح حساب دسته‌ای، فرآیند ارسال دعوت‌نامه و تطابق محل سکونت در افتتاح حساب دسته‌ای، فرآیند درخواست و تحویل دسته چک، فرآیند ابلاغ اخطاریه به مشتریان بدهکار و ضامن‌ها، فرآیند درخواست غیرحضوری و پرداخت تسهیلات و سایر خدمات درخواستی بانک، عنوان کرد.

در ادامه این مراسم قرارداد همکاری پست با بانک دی در چاپ و توزیع اخطاریه‌های بانک دی به مشتریان و رهسپاری و ابلاغ این اخطاریه‌ها به آدرس مشتریان نیز به امضای مدیران دو طرف رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: