در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد

تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
کدخبر : 539480

​تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور مسئولان و مدیران شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی در محل غرفه این صندوق در دومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و علی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.

حجت‌اله صیدی در افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این که صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار سازندگان داخلی به تحقق اهداف صنعت پتروشیمی کمک می‌کند، بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

برقراری و توسعه همکاری‌ها، ارائه  خدمات مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی و ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک صادرات ایران به این صندوق و شرکت‌های معرفی شده از سوی آن، از مفاد این تفاهم‌نامه است.

بانک صادرات ایران با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان طی سال‌های اخیر، سهم مهمی در تامین مالی این شرکت‌ها و تولید محصولات نهایی آنها داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: