احکام اعضای جدید هیات مدیره بانک مسکن ابلاغ شد

احکام اعضای جدید هیات مدیره بانک مسکن ابلاغ شد
کدخبر : 539485

دو عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن طی احکام جداگانه ای معرفی و منصوب شدند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از هیبنا ، محمد حسن علمداری و عیسی کاظم نژاد به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن معرفی شدند. محمدحسن علمداری پیش از این معاون امور اعتباری و عضو هیات عامل بانک مسکن و عیسی کاظم نژاد از مدیران خوشنام بانک سپه بود و با صدور احکام جداگانه ای از سوی فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی و در حضور عباس معمارنژاد معاون امور بانکی این وزارتخانه، این دو فرد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک مسکن معرفی شدند.

در بخشی از متن حکم فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی خطاب به دو عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجموع عمومی بانک، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان عضو هیات مدیره بانک مسکن منصوب می شوید.»

احکام این دو عضو جدید هیات مدیره در حضور معاون وزیر اقتصاد، مدیر عامل بانک مسکن، مدیر عامل بانک سپه، رئیس هیات مدیره بانک مسکن و جمع دیگری از مدیران بانک به آنها تقدیم شد.

محمدحسن علمداری، عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن پس از دریافت این حکم ضمن تشکر از حسن اعتماد انجام شده، عنوان کرد: امیدوارم هستم در مسوولیت جدید بتوانم با تلاش بیشتری در جهت اهداف عالی نظام بانکی فعالیت کنم.

وی ادامه داد: قطعا در این مسیر همدلی، همراهی و تعامل همکاران و دوستان می تواند شرایط مناسب برای اصلاحات مدنظر را فراهم کند.

وی با اشاره به مهم ترین دستاوردهای بانک مسکن طی شش ماه گذشته، اظهار کرد: قطعا در ادامه مسیر با تلاش بیشتری اقدامات مهم تری در جهت پیشبرد بانک مسکن با همکاری دوستان اجرایی خواهیم کرد.

عیسی کاظم نژاد دیگر عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن نیز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده برای خدمت در مسوولیت جدید، عنوان کرد: بانک سپه در سال های گذشته در حوزه ادغام تجربه های خوبی داشته و امیدواریم با رهنمودهای انجام شده بتوانیم در چند حوزه اساسی همچون حاکمیت شرکتی، وصول مطالبات و دغدغه های نظارتی، اقدامات موثری را به مرحله اجرایی برسانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: