نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور

نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور
کدخبر : 539521

نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با رؤسای مناطق، کارشناسان و بانکداران اجرایی سراسر کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با رؤسای مناطق، کارشناسان و بانکداران اجرایی سراسر کشور بر بستر وبینار ال ام اس برگزار شد.

در این نشست که با حضور تمامی مدیران ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد، مدیرعامل صندوق ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب و آرزوی سلامتی برای تمامی خدمتگذاران خانواده های شاهد و ایثارگر در صندوق قرض الحسنه شاهد به بیان موضوعات جاری مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

دکتر اسلام کریمی در ابتدا به سوالات و موضوعات مطرح شده در حوزه منابع انسانی صندوق پرداخت و با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهبود وضعیت معیشتی بانکداران اجرایی، گفت: کارکنان صندوق در تمامی سطوح به عنوان خادمین خانواده های شاهد و ایثارگر همواره مورد توجه قرار گرفته اند و هر تصمیمی که در خصوص این عزیزان اتخاذ شده در راستای بهبود وضعیت معیشتی آنها بوده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه نشست به موضوعات مختلفی نظیر خدمات و تسهیلات ارائه شده به اعضاء، پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق اشاره کرد.

مدیران ستادی حاضر در جلسه نیز به فراخور موضوع، پاسخ سوالات و موارد مطرح شده توسط بانکداران اجرایی سراسر کشور را داده و گزارشاتی را از حوزه متبوع خود ارائه دادند.

در بخش پایانی این نشست تعدادی از بانکداران اجرایی بصورت زنده و مستقیم مباحث مد نظر خود را به دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مطرح و از تحول صورت گرفته در صندوق پس از حضور ایشان به عنوان مدیرعامل تقدیر و تشکر کردند.

نشست مجازی امروز، چندمین نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با رؤسای مناطق، کارشناسان و بانکداران اجرایی سراسر کشور در سال ۱۳۹۹ بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: