پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت میلاد امام علی (ع)

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت میلاد امام علی (ع)
کدخبر : 539897

​مدیرعامل بانک تجارت در پیامی بمناسبت سالروز ولادت حیدر کرار حضرت علی (ع) و روز پدر، این عید فرخنده را به هموطنان عزیز بویژه مشتریان این بانک تبریک گفت.

متن پیام رضا دولت آبادی به این شرح است:

"یا علی گفتیم و عشق آغازشد"

ایرانیان سرافراز و هموطنان فهیم ؛

نیمه های ماه پر خیر و برکت رجب مزین به عطر علوی و سالروز میلاد بزرگ مردی است که در جهان بی همتاست. او که برای بر پایی عدالت متولد شد و عمر گرانمایه خود را در این راه سپری کرد.

زندگانی امام علی (ع) سراسر درس زندگی است و خوشا آنان که با معرفت، مسیر زندگی خود را با این طریق نورانی همسو کرده اند. در بین سجایای آن حضرت، افتخار خدمتگزاری به خلق بویژه اقشار محروم نمایان است. فضیلتی بزرگ که ما کارکنان بانک تجارت به عنوان پیروان راستین آن امام همام تلاش داریم تا در همه حال نصب العین خود قرار دهیم.

این عید خجسته که به نیکی روز تجلیل از مقام شامخ پدر لقب گرفته است را به همه پدران فداکار این مرز و بوم و همکاران عزیزم در بانک تجارت تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون و سلامتی را برای همه شما گرامیمان در پرتو عنایات خداوند متعال خواستارم. چه زیباست که در این روز یاد کنیم از مردان مردی که اگر روز مرد نداشتند لیکن سرافرازی وطن را مردانه ساختند. یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مظلوم مدافع حرم جاودانه و گرامی باد.

رضا دولت‌آبادی

 

 روابط عمومی بانک تجارت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: