یک سال پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح صورت گرفت؛

رونمایی از مزیت‌های جدید طرح «دی کارت اعتباری» در پی استقبال مشتریان

رونمایی از مزیت‌های جدید طرح «دی کارت اعتباری» در پی استقبال مشتریان
کدخبر : 539971

​در یک سالگی اجرای طرح «دی کارت اعتباری»، مزایای تازه‌ای به آن افزوده شده است که می‌تواند جذابیتش را برای مشتریان بانک دی دو چندان کند.

اواخر سال ۱۳۹۸ طرح «دی کارت اعتباری» به منظور ارائه یک خدمت منحصر به فرد و جدید به مشتریان رونمایی شد؛ طرحی که با رویکرد ارائه خدمات مطلوب به مشتریان طراحی شد و اکنون ارزیابی‌ها نشان می‌دهد استقبال مشتریان از آن کم‌نظیر بوده و مزیت رقابتی خوبی نیز ایجاد کرده است.

 

بانک دی

در این طرح که برای اشخاص حقیقی و حقوقی عملیاتی شده است، مشتری می‌تواند با افتتاح یک حساب جاری و بر اساس میانگین مانده موجودی خود، متناسب با امتیاز دریافتی، کارت اعتباری با اقساط میان‌مدت دریافت کند.

نرخ تسهیلات پرداختی در این طرح بین ۱۰ تا ۱۸ درصد و میزان اقساط آن تا ۳۶ ماه متغیر است و همین انعطاف‌پذیری طرح باعث شده که مشتری بتواند متناسب با شرایط اقتصادی و مالی خود درباره جزئیات آن تصمیم‌گیری کند.

اما به منظور جلب نظر حداکثری مشتریان، بانک دی تصمیم گرفته است در سالگرد اجرای این طرح، تغییری برجسته در آن ایجاد کند که می‌تواند اقبال مخاطبان به آن را بیش از پیش افزایش دهد.

در شرایط جدید، به منظور ایجاد جذابیت بیشتر برای مشتریان طرح، امتیاز اعتبار حاصله تا ۱.۵ برابر افزایش یافته است، به طوری که مشتریان تا ۱۵۰ درصد میانگین موجودی حاصله می‌توانند اعتبار دریافت کنند.

بر اساس قانون، حداکثر میزان امتیاز در کارت اعتباری ۵۰۰ میلیون ریال است و با اجرای طرح جدید، مشتریان می‌توانند در مدت زمان کمتری، کارت اعتباری خود را دریافت کرده و حتی باقیمانده امتیاز خود را به افراد درجه یک خانواده انتقال دهند.

همچنین دریافت‌کنندگان کارت اعتباری بانک دی می‌توانند متناسب با نیاز، از همه پذیرندگان سراسر کشور، کالای انتخابی خود را خریداری کرده و پس از یک دوره تنفس یک ماهه، به صورت اقساط، نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

مشتریان بانک دی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب بانک مراجعه کنند.

 

روابط‌عمومی بانک دی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: