در مراسمی و با حضور معاون اول رییس جمهور

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مدیر عامل بانک رفاه کارگران تجلیل کرد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مدیر عامل بانک رفاه کارگران تجلیل کرد
کدخبر : 540151

​در مراسم تجلیل از عملکرد شبکه بانکی در «طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه» از عملکرد و اقدامات بانک رفاه کارگران تقدیر شد.

در این رویداد که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد لله‌گانی مدیر عامل این بانک در زمینه انجام اقدامات اثربخش در حوزه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه قدردانی کرد.  

بانک رفاه کارگران به ویژه طی یک سال گذشته اقدامات اثربخش و شایان توجهی در حوزه های مختلف بازسازی مناطق روستایی و بهسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته و تلاش کرده است بخشی از مشکلات هم‌میهنان را برطرف سازد.

کمک به مردم سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان، گلستان، لرستان، خوزستان و ایلام و هم میهنان درگیر در زلزله در استان‌هایی که با این حادثه طبیعی دچار مشکل بودند برخی از این اقدامات بوده است.

گفتنی است، بانک رفاه کارگران همواره با کمک های بلاعوض و همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه با هم وطنان آسیب دیده، همراهی کرده است.

 

2 (1)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: