۵ کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی اهدا شد؛ بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان

5 کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی اهدا شد؛ بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان
کدخبر : 540197

بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، 5 کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی را به مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

اقلام اهدایی با حضور مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل به نمایندگی از دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک و با استقبال حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد و حمید پناهی فرماندار سی سخت،  به فرمانداری این شهرستان تحویل داده شد.

 

1 (84)

بر اساس این گزارش، اقلام اهدایی بانک ملت شامل چادر و زیرانداز، برنج، چای، روغن، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، قند، شکر در ۵ کامیون برای توزیع بین مردم زلزله زده سی سخت، ارسال شده است.

بر این اساس، در مراسم اهدای این اقلام، مسعود اصلان آبادی مدیر امور ناحیه چهار و سعید ایمانی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسوولان این مدیریت نیز حضور داشتند.

2 (45)

بانک ملت پیش از این نیز و با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، نسبت به ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده و زلزله زده در استان های لرستان، گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و ...  اقدام کرده بود.

3 (2)

 

این گزارش حاکی است، زلزله ای به بزرگای 5.6 ریشتر، ساعت 10 شب چهارشنبه 29 بهمن ماه سال جاری، شهرستان سی سخت را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و خسارات زیادی را به این شهرستان وارد کرد.

4 (9)

روابط عمومی بانک ملت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: