بانک دی و پست‌بانک ایران در خصوص ارائه خدمات متقابل به مشتریان یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بانک دی و پست‌بانک ایران در خصوص ارائه خدمات متقابل به مشتریان یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کدخبر : 540217

به منظور افزایش سرعت، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک دی و پست‌بانک ایران امضاء شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط‌عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی و بهزاد شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه انجام امور بانکی مشتریان را امضا کردند.

 

Post-day_9638

بر اساس این تفاهم‌نامه که نخستین تفاهم‌نامه مشترک میان بانک دی و پست‌بانک است، در فازهای مختلف، امکان واریز و برداشت وجوه توسط مشتریان در شعب هر دو بانک، وصول چک‌، انجام امور بانکی مربوطه اعم از صدور کارت، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی، امکان وصول اقساط تسهیلات و... از طریق شعب بانک دی و شعب و باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک، فراهم می‌شود.

همچنین گسترش همکاری در بازار بین بانکی در راستای مدیریت بهینه نقدینگی، همکاری در انجام اعتبارسنجی صحیح و دقیق مشتریان طرفین، همکاری در تشکیل پرونده اعتباری در شعب بانک دی و پست بانک و ارائه خدمات متقابل ارزی به مشتریان دو طرف، بخش دیگری از مفاد این تفاهم‌نامه است.

تکریم متناسب با شأن و منزلت خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فراهم‌شدن امکان دسترسی آسان‌تر آن‌ها به خدمات بانک دی از طریق شعب پست‌بانک ایران، از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: