«پرداخت از طریق NFC در اپلیکیشن سکه»؛

محصول برتر ایرانی در پنجمین جشنواره ملی نوآوری در سال ۱۳۹۹

محصول برتر ایرانی در پنجمین جشنواره ملی نوآوری در سال 1399
کدخبر : 540400

​در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصولی خدماتی از شرکت به‌پرداخت ملت به‌عنوان محصول برتر ملی انتخاب شد.

در پنجمین دوره از این جشنواره ملی که در اسفندماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، سرویس «پرداخت از طریق NFC در اپلیکیشن سکه» موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد.

امکان پرداخت با NFCروشی آسان و سریع برای خرید از کارتخوان‌های فروشگاهی بدون همراه داشتن کارت بانکی است، که این محصول خدماتی براساس ارزیابی انجام‌شده و امتیاز کسب شده ، به‌عنوان محصول نوآور برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

بنا بر این گزارش، شرکت به‌پرداخت ملت، در راستای ارائه خدمات نوین به هم‌میهنان در حوزه پرداخت الکترونیک، اقدام به راه‌اندازی این سیستم جدید پرداخت از طریق تلفن همراه و با استفاده از کارت مجازی کرده است، با استفاده از این روش، پرداخت صرفا از طریق تلفن همراه بر روی پایانه‌های فروشگاهی (POS) شرکت به‌پرداخت و بدون نیاز به ارائه کارت بانکی انجام می‌شود.

گفتنی است با توجه به قابلیت‌ها و محدودیت‌های موجود در سیستم‌عامل‌های مختلف تلفن همراه، ارائه این سرویس به دو روش پرداخت از طریق فناوری NFC و پرداخت از طریق QR Code قابل استفاده است.

 

روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: