با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک:

فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شدند

فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شدند
کدخبر : 540439

در آستانه «۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا»، طی مراسمی در بانک دی ضمن بزرگداشت سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، از فرزندان شهدای شاغل در این بانک تجلیل و یادمان شهدای بانک رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف اله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، سردار حمید کمالی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و خانواده آن‌ها و نیز اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دیق یادآور شد که ایران اسلامی مدیون خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران و جانبازان است.

وی با بیان این که همه ما آرامش امروز را مدیون مجاهدان راه حق هستیم و نباید ذره‌ای از خدمت به آن‌ها کوتاهی کنیم، افزود: بانک دی افتخار دارد که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کند و نه تنها تعدادی از فرزندان عزیز شهدا را در جمع خود دارد، بلکه خدمات ویژه‌ای نیز به این قشر معظم ارائه می کند.

کریمی با اشاره به این که بانک دی توانسته است با مجاهدت‌های شبانه‌روزی همه کارکنان، شرایط سخت گذشته را پشت سر گذاشته و در آستانه جهش قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه بانک دی با حمایت‌های بانک مرکزی و سازمان بورس، به زودی انجام و با خروج از زیان انباشته، دوره بانکداری حرفه‌ای در این بانک با قدرت بیشتری آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطف اله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) که در آن‌ها از حسن خلق به عنوان والاترین مفاهیم انسانی و الهی یاد شده است، اظهار کرد: آن حضرت خود متخلق به اخلاق کریمه بودند و اساساً برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدند.

وی با بیان این که خدمت به خلق خدا به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بزرگ‌ترین توفیقات الهی است، اظهار کرد: جای بسی خوشوقتی است که بانک دی از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برخاسته است و در کنار عموم مردم، به اعضای معزز خانواده شهدا نیز خدمت رسانی ویژه دارد.

در ادامه این مراسم، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک به همراه مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، از فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شد.

همچنین حاضران در جلسه با تبرک جستن به «انگشتر» سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم متبرک شده حرم مطهر حضرت رقیه (س)، از یادمان شهدای این بانک رونمایی کردند. این یادمان، تابلویی مزین به عکس شهدایی است که فرزندان آن ها در بانک دی مشغول به فعالیت هستند.

 

روابط‌عمومی بانک دی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: