برگزاری نشست صمیمی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با فرزندان شهدا

برگزاری نشست صمیمی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با فرزندان شهدا
کدخبر : 540449

​دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در آستانه فرارسیدن روز شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک عید مبعث به خانواده بزرگ بانک در نشست صمیمی با تنی چند از فرزندان شهداء شاغل در این بانک اظهار داشت: آنچه موجب بقای نظام است، فرهنگ ایثار و شهادت است که حفظ این ارزش مسئولیت خطیری را برای همه ما بدنبال دارد که باید در حفظ آن تمام توان خود را بکار بگیریم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: اگر ایثار و فداکاریهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از خاک این وطن نبود، اکنون برند این بانک مزین به نام ایران نمی شد.

شیری با تاکید بر توسعه ارزش های فرهنگی ایثار و شهادت در مجموعه پست بانک ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط حاضر باید با تدبیر لازم و از خودگذشتگی، تمام توان خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی حاضر در کشور بواسطه تحریم های دشمنان بکار گیریم.

مدیرعامل پست بانک عنوان کرد: خرسندیم که به عنوان یک مجموعه ارزشی توانستیم در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار خدمت رسانی نماییم و به تعهد خود در راستای توجه به اقشار آسیب پذیر، توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و حمایت از کسب و کارهای خرد عمل کنیم.

شیری با اشاره به تفاهم نامه منعقده با بانک دی در راستای خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا اظهار داشت: هدف از امضای تفاهم نامه مذکور توسعه بانکداری عاملی است و چون ذینفعان مجموعه بانک دی خانواده شهدا هستند، هدف مشترک خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را دنبال کردیم و اکنون با این امضا دلگرم شده ایم تا آرامش را برای جمعی ایجاد کنیم که تمامی ما مدیون آنان هستیم.

مدیرعامل بانک در پایان گفت: احترام به خون شهدا بر همگان واجب است و خدمت به خانواده شهدا برایمان توفیق روزافزون داشته و مایه بالندگی است و امیدوارم در ایفای این مسئولیت اجتماعی روسفید باشیم.

وی در ادامه خطاب به اسماعیل عسگری رییس اداره کل بانکداری الکترونیک، محمود سیدی همکار اداره کل حقوقی، محمد شفیع جنگلی همکار مدیریت منطقه شرق استان تهران و حمید فراهانی همکار اداره کل گزینش گفت: تاج ارزشمند و زرین فرزند شهید بر سر شما است و به حق باید از ارزش های ایثار و شهادت دفاع کنید و الگوی مناسبی در جامعه خود باشید.

اسد گرامی رئیس هسته گزینش و مشاور مدیر عامل و امور ایثار گران پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن تبریک مبعث پیامبر مهربانی و گرامیداشت روز شهید، به تبیین اهم اقدامات بانک در خصوص تکریم از ایثارگران و خانواده شهدا پرداخت و تصریح کرد: با حمایت های دکتر شیری از ایثارگران بانک و بر اساس قانون پنجم و ششم اقدامات خوبی برای آنان انجام داده ایم.

همچنین عسگری، سیدی، جنگلی و فراهانی نیز در این نشست صمیمی با قدردانی از دکترشیری جهت تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری نشست مذکور در خصوص مسئولیت خطیری که فرزند شهید بودن برای آنان بدنبال داشته و این افتخار را نصیبشان کرده مطالبی را بیان نمودند و همچنین به بیان خاطراتی از پدران شهید خود پرداختند.

 

 

روابط عمومی پست بانک ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: